Mancarica de bebe

E tarziu ...am obosit..abia astept noul an cu baterii noi noute si abia astept vacanta lui Alex ...trei saptamani fara sa ma mai trezesc la 6.

Despre mancarici pot sa spun ca am inceput in forta ....n-am facut poze ...sincer nu am timp sa fac poze la papica :D...
Am observat ca Marucai nu-i prea place supa de legume...mai mult zeama simpla fara legumele pasate...am mai observat ca marul pasat ii place mai mult simplu decat daca-l amestec cu biscuite sau branzica.
Azi am pus in marul pasat si o bucatica de para , uneori mai pun si cate un varf de banana ca sa faca piureul de mere mai fluid.
Am trecut si pe iaurt...ieri am pus si putin galbenus intr-o lingura de iaurt si am creat o pasta gașbuie si chiar delicioasa ...cel putin Marutei i-a placut ... acum ma mai inspir si din bloguș Roxanei care pare fff priceputa la asta.

http://rares-stefan.blogspot.com/search/label/Mancarici

Pentru ca Maruca are deja doi dinti papa si biscuiti singurica ..asa ca un om mareiar portocala nu trebuie sa o mai fac suc pentru ca are grija piticul sa stoarca totul din felia de portocala...ce bine ca s-au inventat masinile de spalat :D.
Azi a venit si mosul cu un balansoaro-premergator ...care a incantat-o vreo 5 minute....asta e o problema ...se plictiseste foarte repede de jucarii...am luat acest instrument doar pentru ca nu mai vrea sa stea altfel decat in picioare ....desi mi se par mult prea mica pentru asta ...ea urla ca din gura de sarpe si tace doar cand o pun in picioare...e rea ca ma-sa ...iar cand se incrunta imi aduce aminte de ridul ce-l am pe frunte....

Cam atat ..Happy ...Merry ...sa fim sanatosi! va pupa Jean =)))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie