Magia Craciunului

Deunazi Magic Fm a avut o provocare la un concurs vis a vis de cea mai frumoasa amintire de Craciun. M-a transpus intr -o amintire simpla si magica la care ma tot gandesc de cand am scos-o la lumina.


O amintire care-mi incalzeste sufletul este una din copilaria mea cand alaturi de bunica si sora mea  mai mica am impodobit o creanga mai mare de brad intr-o glastra....cu.... nuci imbracate in poleiala de la niste ciocolata. Pe vremea aceea ne petreceam vacanta de iarna  la tara, unde zapada era imaculata ( batranii stiu la ce ma refer) si ne bucuram cu lucruri marunte. Asteptam o zi intreaga sa ni se usuce cizmele ca sa iesim la sanius. 



Traiam in doua camere cu o soba comuna, nu, nu eram saraci sau ceva de genu' asta, a fost cea mai mare bogatie din viata mea. Mai presus de orice eram fericiti.  Mirosul de gratar, din carne afumata in tihna, la gura sobei. Mamaliga trantita pe masa langa o cana de lapte batut si o bucata de branza, vorba calda, blanda si negrabita. Caldura sobei, lipsa grijilor. Pe astea toate le am trait si sunt in top 10 cel mai bogat om ..ca am avut parte de asa ceva. Caldura aceea sufleteasca, iubirea, respectul..nu se povestesc ci se simt.  NOI nu aveam nevoie de MOS CRACIUN!


Craciun fericit! si nu uitati ca oricat de bogata va e masa si oricat de multe cadouri primiti si oferiti nimic DA' NIMIC NU SE COMPARA CU IUBIREA, LINISTEA, IERTAREA SI BUCURIA.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie