SI la inceput totul a fost HAOS

Asta e principiul pe care mergem noi pentru ca desi avem o istorie mult mai bogata decat a americanilor noi inca suntem la inceput....intr-o letargie haotica.
N-am mai scris de mult pentru ca mi-am dat seama ca asta-i toamna nemultumirilor noastre si ca nicicand nu o sa scriu si eu ceva de bine. Atunci cand e bine fac poze iar cand nu-mi convine ceva incep sa apas cu putere tastele formand cuvinte scrise de cele mai multe ori incorect.
Prima zi de scoala....HAOS... alt an . clasa a treia acum...alta doamna....povestea se schimba iar si in final totul ramane la fel. De data asta doamna ne-a spus clar ,, copii sunt slabi, trebuie sa munceasca ,ul,, adica teme , teme si iar teme. Ziua primaa am inceput-o senzational, demna de un reportaj la Dan Diaconescu.Desi o mamica ma informase ca deschiderea incepe pe la 9.00 eu am intarziat vreo 15 minute special pentru a scapa de imbulzeala organizata si incercarea de a asculta un discurs banal ...sincer mi-au ajuns deschiderile de an scolar din timpul meu..nu mai am nervii necesari sa mai ascul si altele. Asadar ajunse in curtea scolii la ora 9,15, o domnisoara blonda si draguta ne spune ca trebuie sa ne intoarcem acasa si sa venim din nou la ora10,30 cand se face intrarea in clasa  a  celor ce invata dupa-amiaza. Dupa-amiaza e un fel de a spune caci 10,30-13,30 nu e nici dimineata, nici dupa-amiaza ci doar un fel de n-ar mai fi. Proaspete ajunse in curtea scolii ne-am intors catre casa cu buchetul de flori si zambetul pierdut. Abia ajunse acasa ne0am intors din nou la scoala iar pentru ca pe drum ne-au cam batut pantofii nepurtati de trei luni ...ne-am intors catre casa schimband incaltamintea oarecum eleganta cu una mai comoda.  In autobuz ne-am dat seama ca de data asta am lasat florile acasa. Nu-i nimic...e si maine o zi. Din nou la scoala, ne preia aceeasi domnisoara draguta care ne informeaza ca dansa nu este invatatoarea lor ci doar ii va primi in prima zi de scoala in clase, le va da manualele si orarul; deoarece doamna lor are un motiv bine intemeiat pentru care nu a venit. Dupa aprox 50 de minute elevii ies incantati din scoala, precizez ca de data asta nu m-am mai intors acasa, elevii se intorc flusturatici si fluturand care mai de care buchete, buhetele si cosuri de flori pe care le-au carat pe scari cu ardoare manati de vointa de nestavilit a parintilor de a face o impresie cat de cat la noua doamna. Nici n-au iesit bine ca parintii au inceput sa-i mane ca pe vite sa dea florile ca,,doar nu ne mai intoarcem cu ele acasa,, dar doamna cea noua a refuzat galant spunand ca maine le vor da doamnei lor.
Anul trecut ni s-a itamplat ceva aproximativ asemanator deci am avut si repetitie pe tema aceasta.
Am aflat multe, cum s-au schimbat directorii scolii si cum totul se va schimba cu ajutorul nostru al parintilor desi nu exista fondul scolii. Prefer sa nu intru in detalii deoarece mi-e teama sa nu vomit, nu de alta dar apoi nu vine nimeni sa-mi stearga tastele ...iar mie mi-e scarba sa fac asta.
Desi nu prea mai exista timp in program deoarece smecheria asta de la 10 la 1 ne ocupa toata ziua si ne-a lasat in aer si cu terapia logopedica, in plus ne ramane extrem de putin timp pentru temele din ce in ce mai numeroase ( in a doua zi de scoala Alex a terminat temele la 21,50), recunosc ca si o oarece lene o impiedica pe fiimea sa se miste cu un milimetru pe secunda mai repede. Asadar desi nu mai exista timp am intrat pe net sa vad cateva detalii despre cursurile de dans care se tin in scoala, cum informatiile erau vagi si doar de genul vai ce buni suntem noi am inceput sa caut detalii despre scoala...of ...am intrat pe pagina de facebook pe care un anumit domn tine lumea la curent cam cu cele mai importante evenimente pentru scoala...nu pentru elevi ....si pentru ca ...doar pisica a murit din curiozitate am sapat mai departe ..pentru ca am vrut sa vad moaca domnului care scria frumos si cu alineat pe pagina de FB. Da. am dat de un pusti de clasa a 7a, eminent pare-se . cu gagica de gat si commenturi specifice varstei, pe langa faptul ca ne inca minor si un pustiulica..care se pricepe la net ...am gasit niste poze destul de picante caci accesul nu era restrictionat de niciun fel si toata lumea de pe planeta asta il poate admira in chilotii albi bine bombati in fata.

Asadar imi dau seama ca nu ma mai mira nimic, totul e de-a gata ...imi dau seama ca am imbatranit prea tare si ca doar amintirile ma mai tin legata de prostiile adolescentei sau ca lumea asta a luat-o razna iar eu ma aflu intr-un stadiu avansat de debusolare.
Toate s vechi si noua toate ...tu te-ntreaba si socoate...ce e rau si ce e bine?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie