Wake me up when is all over

De multe ori ma loveste filozofia in cap si ma doare, de si mai multe ori ma arata lumea cu degetu ca sunt depresivo- pesimisto- maniaca; si de si mai multe ori aud cazuri de: si mai rau .... si totusi daca as sti ca asta e ultima luna din viata mea , ce as face? As renunta la serviciu, as sari cu parasuta, as manca numai ciocolata cu pepsi?! sau as intra in depresie, rasfoind amintiri?!!!!

Oare m-as mai trezi in fiecare dimineata la 6 sau as dormi pana la 12, sau poate nu as mai dormi deloc caci voi avea timp o vesnicie.
Cunosc un om drag mie care lupta parte in parte pentru viata si desi stie nu vrea sa o stie.
Mi-ar placea sa fac toate nebuniile din lume dar nu le-as face ...din lene? prostie? motive.... Un lucru insa e clar...as fi mult mai calma, as sta mai mult cu copiii mei, nu i-as mai critica si m-ar durea in cot de firimiturile de sub masa, vasele din chiuveta, praful din covor, jucariile imprastiate, cartile aruncate, bilutele din pat, noroiul de pe bocanci, hainele necalcate, ciorapii aruncati, cartile deranjate, laptopul stricat....... M-ar durea in cot ca n-am dezinfectat cada si ca paturile sunt nefacute ....
Si totusi , m-as gandi la ce nu am reusit sa fac sau la ce ar trebui sa las in urma, i-ar trebui cuiva instructiuni de folosire scrise de mine?!
Nu cred ...si desi de mult timp nu ma mai simt tanara si libera sa fac tot ce-mi trece prin cap din cauza unor sfori elastice care ma trag permanent acasa cel mai probabil as trai ca si pana acum ...nefacand nimic, ramanand un mic dobitoc printre .........
In fiecare zi imi dau seama ca nu suntem nemuritori si daca am curaj sa pronunt asta ...aud din toate directiile ,,-ai innebunit?!" , nu mai am curaj sa raspund       ,,NU,, dar nici nu ma schib in vreun fel...raman acelasi omulet de rand, sters si buimac intr-o lume ce alearga nebuna in jurul meu ...Asta-i viata!!! Ce...care? cum?

Oricum ..,, Wake me up when is all over/ When I m wiser when Iam...'' stronger


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie