Dream Catcher - Prinzatorul de vise vs Intalnirea cu visele


Acum vreo cateva saptamani am citit ,, Intalnirea cu visele " - PP, - n-am scris despre ea deoarece nu m-a marcat in mod eficient.
Am inteles cateva lucruri:
- sa ti un jurnal cu visele avute ( primul lucru pe care sa-l faci dimineata- chestie pentru care nu am timp)
- sa nu te trezesti brusc din somn
- sa incerci sa te relaxezi inainte de somn
- Dreamcatcher - adica prinzatorul de vise pe care -l puneau indienii deasupra patului ca sa strecoare visele si sa prinda in plasa visele frumoase..
Datorita unui concurs pe www.talentedenazdravani.ro, venit cu doua saptamani mai tarziu ca-ntr-o lege a atractiei, dupa ce aflasem sensul.
Astfel am primit imboldul de a realiza propriul prinzator de vise.



Si cum unii sunt setati pe reciclare: am folosit urmatoarele:

- sarmulita cu ...care a fost legata in ambalaj masinuta de Craciun
- bilutele de la niste bratari mai vechi si jocuri
- penele de la o masca ventiana primita ca marturie la o nunta cu multi ani in urma
- panglica de la invitatia la nunta Oanei
- un elastic subtire ratacit intr-o cutie
si niste fire de lana ce stateau lenese in cutia cu diverse











Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie