Zurli - Zboara, zboara vrajimaturica!!

In sfarsit am inteles ce inseamna Sala Palatului...este un fel de rai al spectacolelor ce se poate transforma in iad. Sala Palatului e mama lor, mama salilor.

Am avut asteptari foarte mari de la Zurli si l-am asteptat pe Magician cu sufletul la gura, il ador pe Marian Ralea.

E vina mea, cand am asteptari mari de la ceva sau de la cineva ar trebui sa le mai subtiez. Au fost probleme urate cu sonorizare si m-am bucurat ca nu a venit si Alex cu mine, pentru ca are o sensibilitate acuta la zgomote.

Marei i-a placut ..si mie mi-a placut asa in mare desi ma asteptam la un pic mai mult.
Multumim mamiderares pentru invitatie :)

Mara a fost incantata de melodiile noi si vechi, de asemenea s--a bucurat enorm ca a putut sa ia autografe de la Printesa Sofia si de la Printesa Ana.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie