Parinti : tatici vs mamici?!

Ca femeile sunt de Venus si barbatii de pe Marte o stiam deja. Dar cum ajung ei sa aiba copii impreuna si cum tin ei fraiele educatiei ma  depaseste .

Tatal copiilor mei este mai permisiv, ii cam lasa liberi cat se poate, curatenia in camera sau aruncarea papucilor la 2 m de usa nu  sunt lucruri vitale,; perfect de acord......dar eu de ce devin isterica?!!!


Cand mergem in parc, eveniment, muzeu ..eu strig mereu...nu pune mana!...nu te aseza pe toaleta!, nu trage poneiul de mustata! tine-te bine!!! s.a.m.d
La piscina....de asemnea am grija ca atunci cand dau din picioare sa nu stropeasca jumatate de bazin....da stiu, exagerez......dar ieri am stat si am admirat calmul unui tatic la piscina...oare asa ar trebui sa devin si eu??

Eu cu doi copii, eu (fara voce), incerc sa-i tin langa mine si sa ne comportam civilizat... adica sa nu si traga costumul de baie intr-o parte si sa-si arate zonele intime, sa nu stropeasca, sa nu arunce cu jucariile in piscina, sa nu faca pipi in apa :)) ....copiii (8-9 ani)  ai domnului gasesc o papusa barbie lasata de o fetita de 2 ani pe marginea piscinei....in fata taticului ..ii rup picioarele papusii ...si le arunca (noi stand in jacuzzi) , le arunca in piscina....fara sa loveasca pe nimeni...peste 20 de minute mamica micii posesoare de papusa barbie ii ruga pe  toti domnii din piscina sa caute picioarele papusii.... domnul tatic nici nu stia despre ce este vorba......il durea fix la papuci.

Ce ne-a atras tuturor atentia a fost insa fetita dezbracata care facea dus ...in dusul pe care-l folosesti inainte de a intra in piscina ...folosind tot gelul de dus al tatalui ( for men) ....si-a spalat papucii si funduletul  vreo 20 de minute ....si a facut un clabuc de credeam ca nu- i adevarat....totul devenind alunecos ...toate acestea se intamplau in timp ce tatal era cu baietelul la vestiar....nimeni nu mai inota in piscina.... 20 de perechi de ochi admirau fetita care avand mustrari de constiinta ca a folosit tot gelul de dus ...acum scuipa cu ardoare in vederea reumpleriii ( vai ce satisfactia am avut vizualizandu-l pe domnul tatic facand dus cu scuipatul fiica-sii), sincer o merita. Subliniez faptul ca taticul nu era vreun cocalar ci un om normal ce se afla intr-un loc cu circuit inchis.
Nu zic sa pui haturile pe copiii dar controleaza-i si gandeste-te ca nu sunteti doar voi intr-o padure....cred ca asta- i de fapt explicatia.... taticii inca au ramas la libertatea padurii ....



Celor ce se simt lezati de generalizare le cer iertare dar ii rog sa mai traga si un ochi prin ograda dupa lighioane.... caci asta vor ajunge daca nu-s domesticite.
Deasemenea cred ca n-au nicio vina copiii in anumite cazuri ci libertatea asta necontrolata....lipsa asta de interes si egoismul propriu.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie