Coruptia si gunoiul aruncat pe strada face parte din noi?

Eu am fost la vot si am constiinta curata, am votat pentru mai bine.dar a iesit mai rau...asa se pare ca a vrut poporul....traiesc aici deci ma supun majoritatii...in mareparte o majoritate rurala. Si asa simt anumite dureri caci pe  mine ma doare in c8r daca la guvernare e Ponta, Dragnea, mama sau chiar Stefan cel Mare...eu vreau legi usor de inteles si de aplicat; vreau amenzi si asumarea responsabilitatii.

Pe mine ma doare in c8t daca la puscarie intra Udrea, Vanghelie sau Becali eu vreau ca averile lor sa fie confiscate pana la rudele de gradu 3 si din bani sa facem ceva, sa investim in sanatate, educatie si ziua de maine. (fragment postarr 2015)

Pe mine ma  doare in p8x de Catedrale, biserici si moaste eu vreau sa am un loc in care sa ma rog ..pot s-o fac oricand si oriunde ...nu-mi trebuie nici lumanari si nici batic brodat cu fir de aur pe cap ...ca asa se face.

Ma doare la basca de Subiect  ma intereseaza Complementul Direct ca tot avem programe si invatamant de kkt, copii impartiti in olimpici (10 %) si muritori de foame (90%). Toti ne vedem copiii studenti la Londra sau Paris...intr-un fel sau altul vrem sa fugim.

Romania e o tara de basm, doar aici poti avea o diploma de bac sau facultate in trei zile si trei nopti, doar aici poti sa faci bani din smecherie, sa-l pacalesti pe politist cu o bancnota, sa mergi pe contrasens, sa te doara mintea cand ai nevoie de o autorizatie; sa semnezi ca primaru pe actele de angajare.

 Coruptia e in noi, cum o rupem?!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie