Ziua mamei - 8 Martie 2018

Azi am inceput dimineata altfel.
Cand am trezit copiii n-am mai folosit aceeasi indemnare de zi cu zi:
- Hai trezirea, cine ajunge prima la baie ???? ..ca iar va aud certandu-va!!!!! ton in crescendo 
ci am spus asa;
_Fetele treziti-va!!!......abia astept o imbratisare de la voi.
Si am avut parte de doua imbratisari pline de caldura si energie asa cum numai un copil i-o poate darui mamei lui.

Traficul a foast mai liber, chiar am stat jos in autobuz...lucru foarte rar.
A iesit si soarele in Bucuresti....

In tramvai i-am spus Marei:
- A iesit soarele, dar tot e frig afara; eu mi-am uitat esarfa acasa si mi-au inghetat urechile.
Gestul imediat al Marei a fost "priceless" ca in reclama :). Si-a dat jos fularul roz de la gat si mi l-a intins:
-Poftim mami!!!
M-am blocat...asa ceva...nu ma asteptam ...
I-am multumit dar am refuzat-o cat de elegant am putut. Mult mai importanta este ea pentru mine.
Acum regret caci fularul ei roz mi-ar fi colorat ziua si as fi iesit din multime.

La multi ani mama!!! La multi ani femeie!
Mi-e dor de tine maita mea..........ai fi mandra de fetele mele..iti vad zambetul in fiecare raza de soare.........


A si sa nu uit....intre statia de autobuz si cea de tramvai..printre claxoane de soferi de Bucuresti ( apropo de maine imi iau vuvuzela in trafic ca sa fie egalitate)
Mara mi-a recitat poezia:

Daca as putea ti-as darui o stea
Sau soarele, sau luna, chiar cerul de-as putea
Dar mai presus de toate eu vreau sa iti doresc
Un sincer la multi ani si tot ce iti doresti

(P.S. Mda ...am invata-o si eu)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie