Bani rupti la bancomat

In urma cu cateva luni imi povestea o colega cum a scos de la bancomat o bancnota rupta...si cum a pierdut timp ca sa o schimbe...invoire de la puscaria moderna - serviciu, si altele.

De dimineata imi scot ultimii 70 de lei din cont, cand pun mana pe bani mi se topeste zambetul pentru ca o bancnota de 10 lei era rupta. Intrucat erau ultimii mei banuti pana la salariu deja ma gandeam cum imi voi sacrifica pauza de masa stand la coada la ghiseu pentru a explica faptul ca acea bancnota mi-a fost emisa dimineata din bancomat, cum o sa-mi dau cu pumnii in cap ca din dragoste pentru natura n-am cerut chitanta si cum probabil pe banii mei si pe munca mea o sa ma plimb aiurea... bine ca-s doar 10 lei mi-am spus..dar pana la urma de banii astia luam cateva legume pentru o salata..cu gandurile imprastiate...am deschis usa si am plecat...apoi mi-am dat seama ca banii sunt electronici.....asa ca m-am intors la banca. Am uitat sa mentionez ca era inainte de ora 9.00 si functionar de banca ioc ...
Dupa ce ies pe usa ,,blink" mi-a venit ideea..banii sunt electronici...aha...cam din prima criza economiza s-au inventat banii astia virtuali...m-am intors la banca si la acelasi bancomat din care am retras bani am incercat sa depun cei 10 lei rupti (sa ne intelegem...lipsea o parte consistenta din ei ); bancomatul destept...mi-a recunoscut suma cand mi i-a dat dar cand a fost sa mi-i ia..nu i-a mai recunoscut...si am renuntat??? nu ...cum sa renunt...am mai luat 10 lei i-am pus peste bancnota rupta..am dat din nou depunere ...mi-a recunoscut banii si i-am depus in cont.... yuppi. N-am mai pierdut timp....si nu mi se pare normal sa scoatem bani rupti de la bancomat...pe bune???? sa faca ceva sa nu le mi emita ...


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie