Roma - din punctul nostru de vedere- introducere

Roma

Bine de stiut:
Biletul de autobuz, tren , metrou , tramvai costa 1,5 euro si poti merge 100 min .
Biletul il poti cumpara de la orice chiosc de ziare sau personajele cu  suveniruri.
Ai grija la buzunare!
Cumpara inghetata de la magazin, carutele cu de toate (ca cele din Vatican) au o inghetata comuna la acelasi pret cu cea buuuuna....eu m-am pacalit, tu sa nu o faci!
De la gara San Pietro poti ajunge la Ostia ( Cristofor Columb) in cca 1h  cu 1,5 euro.
Evitati terasele centrale si cele cu arabi si pachistanezi...bleah .

Am vizitat fara taxa de intrare: Pantheonul  si Basilica San Pietro ( nu te speria de coada) - totusi pune ceva pe tine nu prea le primeau pe despuiate sincer nici in Romanica nu intri in culo gol si balcoanele iesite pe jumate din maieu in vreo biserica....a fost prima data cand am vazut un barbat ( gardian la Pantheon) cum nu vorbea deloc frumos la adresa Bellei Dona despuiata din fata noastra; stati fara grija insa .., pachistanezii, indienii si tot felul de natii au rolul de pestisori aurii...esti dezbracat ...te inconjoara cu esarfe; aproape ti-e sete..au venit la tine cu Aqua ( 1 euro); au dat trei picaturi de ploaie ..esti inconjurat de umbrele si pelerine de ploaie..pe mine m-au obosit groaznic si chiar daca as fi vrut ceva il luasem pe No"in brate".


Cazare - langa Vatican- Gregorio VII





Gustarea








Mancare








Picioare frante - ochi fericiti















Drumul spre marea Tyreniana, 1 ora 1,5 e /persoana, tren si metropolitana ( un tren -metrou). Ziua Marei, 7 ani .















Flori si mucegai


















Am fost cazati la Colours of Rome, o camera cu 3 paturi intr-un apartament aproape de Vatican, Am avut acces la o bucatarie- bar, permanent iar in camera ne asteptau zilnic gustari. menajera era o romanca foarte simpatica, aceasta ne facea zilnic curatenie in camera ... i-a aranjat si papusile Marei, sincer pe aceasta doamna mi-as fi luat-o ca suvenir. 
Un mare plus al Romei sunt cismelele cu apa, totusi pe langa Coloseun nu sunt aceste cismele. 
Noi n-am reusit sa vedem tot si cu toate astea ne-au durut picioarele atat de tare ca nu ni le mai simteam 
In centru, am oprit sa mancam la o terasa ( ne-a servit un packistanez sau ceva de genul) , mancarea n-a fost prea buna, portiile au fost mici, berea mare ...a fost servita intr-un pahar mediu de suc. Ne-a costat peste 100 de euro aceasta gustare. Dupa aceasta intamplare am preferat sa mancam cat mai departe de centru.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie