Nebun de fericire - Jernny Lawson

Pentru ca tot incheiasem ,,Omul in cautarea sensului vietii" si aflasem cateva aspecte despre depresie, ma autodiagnosticasem cu ,,depresia de duminica" ...care la mine ar fi ,, depresie de weekend"; mi-am cautat sensuri apropiate si simple ..dar n-am incetat sa visez la sensul pe care mi-as dori sa-l dezvolt la un moment dat... am gasit-o pe Jenny, o depresiva diagnosticata ...plina de ,boli" depresive si fobii..si de multe ori am descoperit boli ale fica-mii sau ale mele.


Cel mai tare e insa ca dna Jenny a hotarat ca decat sa fi nebun (la propriu) de suparare e mai bine sa fi nebun (la propriu) de fericire si astfel nu-si refuza niciun moft si nicio bucurie...si face totul cum vrea si ce vrea...e adevarat ca baza materiala trebuie sa fie mult mai substantiala in orice tara ar trai dna Jenny decat tara in care traiesc eu ...tara pe care mult timp am considerat-o ,,in curs de dezvoltare" si pe care am descoperit-o " in curs de subdezvoltare cronica". In fine ...cel mai amuzant pasaj vi-l las mai jos....m-a amuzat teribil pentru ca acelasi argument cu privire la ,,chiloti" l-a avut si maica-mea catre mine....



Apoi sunt tot felul de pasaje amuzante...cum ar fi sa-ti botezi pisoiul ,,Presedintele" si sa spui cuiva..scuze ca am intarziat dar am hranit Presedintele sau Presedintele nu vrea sa ma asculte, cred ca o sa-i dau o mama de bataie :)) 


 Sau ce mi-ar placea mie sa fac in anumite situatii :)





Din punctul meu de vedere, e o carte perfecta pentru vacanta ...un deliciu .
De asemenea la sfarsitul cartii iti dai seama ca orice lucru aparent ,,fara sens" are un sens . Dna Jenny Lawson cu o simpla scriere despre gandurile ei pe blog a reusit sa salveze oameni de la sinucidere...cand a realizat asta.... mi s-a facut pielea de gaina.
Spor la citit!
Prietenilor le  spun ca pot imprumuta aceasta carte pe termen limitat..caci ...cam dorm cu ea la cap ... ca sa nu uit ...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie