De la agonie la extaz sau cu m-am vindecat de panica

Subiectul momentului Martie 2020 e un virus de anul trecut...super panica bro.

 Se raspandeste foarte usor si e neunoscut insa .... apa e potabila, aerul e respirabil. ( La 2 ani de la acesta relatare - frica unei bombe nucleare ameninta si apa si aerul)

Pe 9 Martie m-a luat o usoara panica pe 11 martie am facut o frumusete de atac de panica ( practi panica a inflorit), joi la prima ora ma aflam in fata cabinetului medical pt. a cere prima data in viata mea un Concediu Medical pe nedrept si asta pt ca eram disperata sa ma autoizolez alaturi de copiii mei. In plus ma apuca o panica cu un gol in stomac si ameteala de fiecare data cand cineva se apropia de mine..nebunie curata. M-am autoizolat, copiii nu au iesit din curte dinantea mea cu o zi. La cumparaturi in supermarket (obligata de panica foametei)  am crezut ca lesin cand am auzit pe cineva tusind; in rest lumea trecea prea aproape de.mine si asta ma panica si mai tare...gol in stomac, ameteala. Doua zile la rand m-a durut capul din cauza stresului si a panicii...in plus zecile de informatii venite pe mailul de serviciu...cum sa lucram de acasa, cum sa ne ferim, cum sa ne pontam + info la tv...Fb-ul nu mai spun .....plin de glumite stupide, ca de, romanu'i cel mai bun la asta.Trei grupuri de.whatup in 3 zile.mi-au umplut telefonul cu filmulete si glumite pe tema asta.
Totul a disparut ca prin minune cand a stranutat mezina familiei..mancatoarea de inghetata...ups...panica s-a agravat..dupa care ...recooollll..am realizat ca panica asta e nefondata. Asa si ?!!! Si m-am vindecat de orice si-am sa ma vindec orice ar fi caci am declarat mereu ca nu-mi doresc o moarte stupida si banala. In plus ..Oameni buni pastrati distanta..sunt antisociala si-mi place sa am spatiul meu.

Bonus virusul asta poate i-a invatat pe unii sa se mai spele pe maini, pe altii sa fie .mai responsabili si pe mine sa ma mai calmez bro.

LA 2 ani de la inceputul acestei pandemii pot sa trag niste concluzii:

1. Paza buna trece primejdia rea - dintr toti colegii si prietnii mei eu si familia mea nu am dezvoltat acest Covid; bine, noi ne-am si spalat ( ultima remarca e un pamflet la adresa unei persoane care relata la inceputul pandemiei ca doar aia nespalatii fac covid - in decursul a doi ani a fost si aceasta persoana nespalata...asta ...infectata)

2. Panica trateaza panica. Panica e un moment de trezire, pentru mine asa a fost.

3. Covidul m-a ajutat sa vad lucrurile altfel, sa ma bucur mai mult de viata si sa privesc cerul mai des.

4. Razboiul creat de oameni este mai urat decat orice pandemie.

5.Digitalizarea sucks

6. Frica domina, fii puternic. Nu-mi mai este frica de moarte

7.In perioada covidului am avut parte de cele mai frumoase vacante cu familia.

Din momentul acesta am constientizat faptul ca orice vine, sub orice forma vine - poate fi o oportunitate spre mai bine, trebuie doar sa deschizi ochii.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie