Oamenii ingeri nu stau mult pe pamant


Oamenii ingeri nu stau mult pe pamant asa ca va rog iubiti-i, apreciati-i  si  fiti recunoscatori ca i-ati intalnit, traiti fiecare clipa la maxim, bucurati-va de tot ce e in jurul vostru, iubiti frumosul caci si floarea cea mai urata are un miros frumos...asa cum multe pasari frumoase nu stiu a canta si invers. Invatati sa vedeti partea frumoasa a vietii...caci plansul de la final e degeaba.. e doar o lacrima-n vant..s-atat.

Am avut ocazia sa intalnesc in viata asta oameni-ingeri, oameni care m-au atins cu aripile lor energetice. Oameni care m-au facut sa-mi schimb setarile din copilarie. 
Pe doamna Liana am cunoscut-o datorita Anei, desi eu m-am impotrivit ani de zile destinului de a o cunoaste.
Cand un om are har, nu trebuie sa ti-o spuna, o simti pur si simplu.....degeaba iti spune cineva povesti...puterea exemplului este cea mai puternica.
Omul -inger m-a invatat ca binele se poate face usor si din suflet, fara sa astepti nimic in schimb. 
,, - Lasati doamna banii, ca nu vreau nici eu sa-mi schimb nici masina nici casa, sanatosi sa fim!"
M-a impresionat mereu prin riscurile pe care si le asuma, pe langa riscul de a suferi lucrand cu altfel de copii, ,,cei mai iubibili", pur si simplu isi forta limitele, ii iubea/iubeste..si le oferea nu doar dragoste si educatie dar si timp. Ea vedea tot ce e mai frumos in copilul meu. Pana in clasa a 3a ( caci abia intr-a 4a am cunoscut un alt om deosebit) , toti imi aratau ce e mai rau..clasa a 5a fusese dezastru..ajunsesem sa-mi vad propriul copil a fi un monstru si asta din cauza cadrelor nedidactice ..aproape diabolice ( caci nu-i asa ..avem dreptul la educatie)... dar dintr-a sasea ..am inceput si eu sa vad viata altfel. Am invatat ca trebuie sa ma bucur de calitatea vietii..oricat de scurta ar fi ea. Am invatat sa-mi asum riscuri, sa vreau mai mult...pana atunci vegetasem ...am invatat multe...si cuvintele mele sunt goale caci am ramas cu tot ce am invatat, tot ce am simtit, tot ce am trait.,,au ramas doar lacrimi ..si energia a ceea ce ne-a transmis noua parintilor cat si copiilor...Dragoste pura,
Datorita doamnei Liana copilul meu a dansat primul vals cu tatal ei, a prins incredere in fortele proprii, a inflorit asa cum s-a putut mai frumos.
Si am sa indraznesc sa spun ca acest ambalaj fizic e doar trecator, desi ma doare sufletul pot sa spun ca iubirea, cuvintele, amintirile vor ramane cele mai frumoase.
Va vom iubi mereu si inca o zi !

 Au fost atatea lucruri facute fara niciun interes, din dragoste pura. Desi Ana a fost la scoala speciala doar 3 ani, a realizat enorm de multe datorita acestui om. ...chiar dupa ce Ana a ajuns la alta scoala, in vacanta de vara doamna Liana ii aduna pe toti ca sa faca lectii practice cu ei. Cu doamna Liana copiii mei au mers prima si  singura data cu vaporasul in Herastrau...fix in vacanta de vara ..Doamne, ce dor imi va fi de acest glas minunat, de acest suflet incredibil ...ne este foarte greu ... si ne va fi  ...mult timp de acum inainte. 

Si te-ai dus dulce minune.....

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie