Inceput 2021 - la mare

 Unde am fi putut pleca de acasa la inceput de an in plina pandemie cand muntii sunt plini de zapada si oameni....asta cu oamenii ma sperie in ultima vreme...in plina pandemie Coronavirus  caci asa cum zice prietenul meu Osho " cum ar putea un om inteligent  sa evite frica ".

Asadar pe 2 Ianuarie am plecat spre Marea Neagra ....si a fost mistooo ..rau de tot....un vis ... si ca prima dorinta ...imi doresc sa ma reintorc in extrasezon la mare ...in aceeasi vila 3 din Eforie Nord  - spre care ne-am dus la intamplare ( nimic nu e intamplator) . Un living din care vedeai luna, soarele, marea si auzeai valurile ....

In schimb plimbarile lungi pe plaja ..doar noi si un zmeu.... scoicile...rasaritul... ceata de dimineata....superb...























Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie