Muzeul Kitchului - AMINTIRI DIN COMUNISM


Cam asta inseamna Comunismul pt generatia noua....un kitch...pentru noi a fost o realitate simpla si complicata. Mi-a placut ideea si m-am intors putin in comunism...bine ca am scapat de acolo :). E mult mai usor sa pretuiesti libertatea acum dupa ce cusca comunismului ne-a domesticit pana la salbaticire.









Carpeta cu rapirea din serai ne fascina copilaria si ne incalzea peretii sau ii orna nici nu stiu.


Pepsi cola si brifcor erau unele din cele mai bune bauturi racoritoare si probabil singurele pentru ca erau rare spre deloc, ca atunci cand nu mai mananci o vreme ceva si deodata ti se face pofta. 















Voi cei de azi nici nu va imaginati cum era comunismul, o indobitocire fericita caci nu-i asa ,, fericiti cei saraci cu duhul"
Imi amintesc cozile interminabile cand aducea oua sau carne, disperarea foamei dar imi amintesc cu drag mirosul unei portocale de Craciun si bucuria descoperirii unor banane verzi invelite in ziar si ascunse printre hainele din sifonier. Si cu toate astea nu stiu daca doar copilaria sau comunismul a facut ca acea perioada sa fie linistita caci nu aveam acces la informatii, ni se dadeau doar stiri bune si cu portia. Oare cati dintre noi nu lucreaza azi cu ei doar ca sa vada binele in orice si cati evita stirile in mod constient. Eu da. :)




 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie