Ghidul unui paranoic sau jurnal de nebunie


 

Nu-i asa ca v-a pacalit titlul? Daca ati sti cate titluri de carti m-au pacalit pe mine ?!!ati rade 5 minute fara intrerupere. De exemplu la un moment dat m-a indemnat  ,,nu stiu ce” sa cumpar ,,Ghidul lenesului” o carte simpatica de altfel …mi-e tare greu sa fac recenzii negative pe carti.  In fine ceea ce voiam sa spun e ca nimeni, niciodata nu are nevoie de un ghid ca sa fie lenes. Desi asta e partea la care eu ma pricep cel mai bine mi-am cumparat un ghid… pe la sfertul cartii am abandonat-o , gandidu-ma ca sigur eu as fi facut un ghid mult mai simplu de inteles, structurat pe zile. Luni dormi, marti zaci, miercuri faci niste floricele si te uiti la tv all day long, joi daca ai chef faci un dus daca nu o lasi pe joia viitoare. Vineri te bucuri in sfarsit ca a venit weekendul si incerci sa te relaxezi asa ca iei telefonul intri pe booking si cauti cazari pentru o vacanta de cateva zile, sambata te trezesti tarziu si incepi ziua direct cu filme si desene animate, bei o cafea, apoi o bere si la urma un pahar cu vin. Duminica nu faci nimic …se sti

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie