Filme de vazut

 Mai si citesc...dar mai usor e sa vezi un film si uneori chiar mai reconfortant.



Acolo unde canta racii ( HBO Max)  - l-am tot ocolit, in primul rand pentru ca-l laudau toti, in al doilea rand nu ma atragea titlul. Povestea filmului e una cat se poate de frumoasa, cum in lumea asta daca esti diferit ...se arunca cu pietre in tine. Cum dragostea invinge si cum niciodata nu stii perfect persoana de langa tine.  Filmul a urcat grav in topul meu presonal.

SPY/MASTER -NOU cel mai bun film romanesc pe care l-am vazut pana acum, "tradarea" lui Pacepa despre care nu prea stiu nimic . Ceausescu este foarte bine jucat, la fel si tovarasa  academician . Pentru cei care nu stiu ce a insemnat comunismul si chiar si pentru noi care doar l-am gustat filmul e mai mult decat o lectie de istorie e o reamintire a vietii gri pe care au trait-o parintii si bunicii nostri . 

Timeless -  un serial care te face constient ca fiecare decizie poate schimba istoria

The Crown - Viata regalitatii, viata Reginei Maria, drama printesei Diana, viata printului ( actual) rege Charles  - o poveste savuroasa inspirata din realitate. O poveste care te face sa nu-ti mai doresti atat de tare sa ai o viata regala. Daca vrei sa citesti cartea ,,Rezerva" a printului Harry mai intai ar fi bine sa vezi filmul. Cu toate acestea schimbarea actorilor si mai ales a reginei de la un sezon la altul este facuta atat de brutal incat in primul sezon regina are ochii albastrii si in ultimele caprui... chiar s-a facut economie la niste lentile de contact. O lipsa de atentie la detalii destul de brutala. Insa faptul ca actrita care o interpreteaza pe Lady Di joaca aproape 1 la 1 e fabulos si reface echilibrul.

OA - ingerul originar - putin complicat  dar teoria unor universuri paralele este fascinanta


 


Si pentru ca prefer filmele artistice, recomand desi nu pot face o ordine :)

- Imblanzitorul de vant - Africa, viata simpla si motivatie - un film excelent si motivant

- Mandrie si prejudecata - un film vechi de epoca, in care iti doresti sa vezi macar un sarut...superb si simplum, o poveste de dragoste in  care unii din noi se regasesc si dupa casatorie cand se mai lasa cate un orgoliu la vedere * Hbo Max

- Minunea din celula 7 ( netflix) - un film turcesc la care nu m-as fi uitat daca mi l-ar fi recomandat cineva. Am plans cu spume. Un fil despre viata., Probabil ca m-a afectat puternic si pentru ca am empatizat foarte mult cu personajul principal si bunica acestuia. Un film bine facut, imi place atentia la detalii si cand lucrurile se leaga, iar sfarsitul merita vizionarea .

- 28 de zile - Sandra Bullock - un film despre trezirea la realitate

- Fara arma in linia intai -  l-am vazut de cel putin 3 ori, un film despre principii, bunatate si felul in care oamenii buni sunt judecati gresit.

Serialul nemtesc - Intuneric - Netflix: unul dintre cele mai bune seriale pe care le-am vazut vreodata, recomand un singur episod pe seara desi stiu cat de dificil este pt cei  dependenti . Din experienta mai mult de 3 episoade da dureri de cap si insomnii.


Serialul: Outlander ( Straina) - primele 4 sezoane sunt senzationale, din pacate ultimele doua ...sunt asa ..cand lungeeesti spritul pana ramane doar apa cu miros de vin



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie