TARA MINCIUNILOR

 Zic unii ,, opriti planeta, vreau sa cobor! " eee, dragii mei veniti in Tara Minciunilor, aici totul e lapte si miere doar ca laptele e acru si mierea de fapt e apa cu zahar si colorant dar cu termen de valabilitate, nu va temeti. NU opriti planeta, continuati, continuati ca mergem bine... ne mintim consecvent si mai avem putin sa ajungem acolo. Daca te minti bine si frecvent ajungi sa crezi ca minciuna este de fapt adevarul.

Traiesc intr-o tara corupta de la cel mai jos nivel, toti sunt angajati si promovati pe ,,pile" si ,,cunostinte", recent dupa un interviu intern mi s-a spus ca nu ma ridic la nivelul de excell solicitat de post, doar ca nu m-a testat nimeni si se pare ca nici nu a existat intentia, bizar nu?! Interesant este ca excellul il stii in functie de ceea ce ti se cere, formulele se folosesc in functie de tabel. Excellul in sine e un univers si da nu stiu inca programare in excell desi am invatat cate ceva. De ce n-am cerut eu asta? Pentru ca m-am resemnat , pentru ca am inteles despre ce este vorba ...pentru ca ..NU MAI ARE ROST.
M-am dat batuta??? NU . Dimpotriva ma aliniez si eu maselor.

Dar aici nu este vorba despre mine, e vorba despre tara in care traiesc. O tara in care ne mintim unii pe altii ca putem, o tara in care increderea nu mai exista de multa vreme. Toti sunt ,,mana-n mana". In cazul in care vrei sa rezolvi o treaba cu o institutie e musai sa stii pe cineva. Daca esti Kovesi nu esti buna pt DNA dar esti buna pentru Europa. Daca nu stii pe nimeni ti se spune frecvent ca nu esti suficient de bun si ca nu stii, ti se spune de atatea ori incat daca nu esti suficient de puternic ajungi sa crezi asta si te multumesti sa ramai SCLAV.

Daca iei la bani marunti marii sefi si parlamentari ajungi sa fii ori pacalit ori sa-ti dai seama ca trebuie sa FUGI. Run FOREST, RUUUUUN!!!!

In TARA MINCIUNILOR, totul e minunat, salariul mediu e vreo 3000 de lei, inflatia in crestere de vreo 15% pe an, pentru lucrul de acasa firma iti ofera beneficii, eu la o firma furnizoare de net il platesc integral fara nicio reducere la nimic...alte beneficii... 0. Sunt un caz fericit de sclav cu un salariu mediu dar care stagneaza de vreo 4 ani in timp ce muuuulti oameni lucreaza la negru sau au un salariu minim pe hartie si altul in realitate caci asa e in tara minciunilor. DA, da vorbesc in cunostinta de cauza.

In tara minciunilor pe Alice nu o cheama Alice ...o cheama AUR...caci astia profita de minciuna cu sabia Adevarului in mana...doar ca sabia Adevarului nu e chiar de aur si nici sabie nu e, e doar o prosteala si mai mare pentru toti fraierii care inca mai cred ca exista o sansa.

Recunosc ca exista si oameni talentati, inteligenti si capabili care reusesc in TARA MINCIUNILOR dar in mare parte sunt condusi de Palarieri Nebuni cu relatii mai sus, pe un salariu mai mare si influenta.

In TARA MINCIUNILOR, fotbalul nu mai este fotbal si nici macar sport, e doar o afacere, mi-e teama sa gandesc ca si la nivel mondial este la fel . Oare asa sa fi evoluat noi??? In minciuna, in pacalelala??
Sa vorbim oare de cea mai mare minciuna a omenirii pe care unii au dezvoltat-o pana la religie habotnica???

In TARA Minciunilor , furtul e la ordinea zilei daca nu furi esti PROST...oricum esti. Oare in ce m-am bagat vorbind despre asta .. oricum n-am nicio sansa...aici totul e o minciuna inclusiv ceea ce scriu sau as vrea sa mai scriu aici.

Asa am devenit?? INUTILI?? 

Sistemul medical de stat in Tara Minciunilor, e inutil. Daca ar fi sa te operezi de ceva ai alege sa faci un credit la banca si sa te operezi in privat? Da, si eu 

Plata din salariul brut a taxelor ..50% din salariu merge la stat.. pentru ce??
Recent am primit o reteta gratuita... medicamentul nu e in farmacii de 3 luni, vi se pare cunoscut?

Ce e de facut? NImic. Ne bazam pe oameni ca Alex Dima si Codin Mateciuc sa faca ceva...eu nu-mi permit sa fiu voluntar caci SCLAVIA imi ocupa tot timpul.

Cred cu tarie ca omul este cel mai periculos animal, cei sinceri si buni sunt dusi si luati de val.


Recent unor oameni li s-au administrat doze reduse din tratament ca sa poata muri si sa elibereze paturile pentru altii mai buni si mai spagari,...mai e ceva de spus? asta e lumea in care traiesc?!!!

Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. next time...pune si un nume te rog ! nu de alta dar peste timp voi deveni paranoica si voi crede ca mi-am comentat singur/a

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Comment or no comment?

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie