cainele face ceva bun pe strada /nu strangi/ mananca-l!!!!

 Am caine, il ador si din cand in cand il plimb pe strada cand face treaba aia, strang..asta ca sa ne fie clar... daca am uitat pungutele acasa ma intorc sau ma fac ca n-am vazut ( NU!!!)




Ieri o doamna blonda isi plimba cainele spre parcul Sebastian, butona telefonul. Era machiata, aranjata si cu unghiile proaspat puse. Bichonul alb, dragut si simpatic a facut ceva bun iar doamna s-a eschivat frumos ca si cum s-ar fi ferit de un upercut la un meci de box. Am bombanit ceva dar am primit replica: Habar n-ai tu ce inseamna sa iubesti animalele! Bai nene, nu iubesc oamenii nesimtiti, putorile, scarbele, tupeul. Animalul n-are nicio vina ca a dat peste un stapan ca tine. Daca ti-e scarba, du-te dracu si ia-ti pesti, broasca testoasa, sarpe.

In tarcul de caini din parcul de langa casa, sunt niste saci agatati in gard, goi ...goi pusca...caci prin pietris se ascund toti rahatii. Am mers cu Taz de vreo doua ori si o data chiar am avut noroc, un noroc extraordinar de imputit caci mi-am aruncat incaltarile cand am ajuns acasa. Am injurat 20 de minute fara sa ma repet, v-am trimis toate urarile in univers si sper sa se intoarca  spre voi  ...moale si brusc.

Dragii mei daca animalul vostru e nesimtit si face ceva bun pe trotuar, MANANCATI- L!!!  EAT IT!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie