Corfu - un colt de rai - Vacanta 2022

Corfu


Drumuri inguste, parcari dificile si peisaje de vis.



Plaja Agios Gordios- ina dintre cele mai frumoase, am avut sezlong doar pentru consumatie, grecul stie sa faca bani . Pentru ca am luat inclusiv masa de pranz aici.













Paleokastrita e o plaja mica dar frumoasa, pare un lux, vis-a vis este acvariul, un loc fabulos care ne-a depasit tuturor asteptarile, ghizi implicati, am aflat o multime de lucruri acolo. Noi am mancat la Nikos in Paleokastrita si mancarea a fost foarte buna iar ospatarul ne tragea de maneca cand se comanda prea mult, caci portiile erau mari si gustoase. Am ratat o plimbare cu hidrobicicleta, dar am admirat peisajul de sus de la manastirea Paleokastrita pe care va recomand sa n-o ratati.


Aici in Paleokastrita a ajuns Ulise si prin August exista o sarbatoare festival pe tema aceasta.







Parcarea pe feriboat a fost o provocare pentru baieti dar am fost foarte mandri de noi ca am luat biletele online caci sigur am fi pierdut timp p-acolo.
















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie