Maramures _Revelion 2023-2024 @La Ancuta din Susani

 Loading.......

Spre Mara din Maramures n-am plecat cu multe asteptari. Marele avantaj al calatoriei noastre a fost ca am impartit drumul in doua zile astfel bucurandu-ne si de targul de Craciun de la Sibiu si de o seara superba.

Prin pasul Gutai (cuvantul asta ma duce cu gandul mai degraba spre o injuratura decat la gutui) cum spuneam prin pasul Gutai ne-am amestecat creierii tare de tot, serpentinele sunt atat de multe si stranse incat am crezut ca pe harta a desenat un copil cu mana tremuranda un brad de Craciun.

Mara e un sat linistit si asta mi-a placut,


Am avut parte de ospitalitatea maramureseana La Ancuta din Susani, mancare buna, caldura, colindatori, costume populare, ciubar, curatenie, muuulta mancare si nu atat de comercial cum am observat ca a inceput sa devina Maramuresul, asa o imbinare de ospitalitate si turism duse in directia comercialului., Noi am cautat ceva  cat mai aproape de autentic si de oameni. Dar sunt o muuultime de alte cazari , normale ca sa zic asa, cu restaurant, picina, pastravarie...am observat ca si portile maramuresene in mare parte existau doar la pensiuni.


















































































Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie