MAtt Haig - CAteva motive sa iubesti viata

 Trebuie sa recunosc ca aceasta carete ,,nu m-a dat pe spate" doar ca i-am mai dat o sansa...si m-a rasplatit cu cateva idei.

Dupa jumatatea cartii am gasit in sfarsit ,,cateva metode de a adauga punctuatia necesara mintii"

Recunosc ca pe multe dintre aceste metode le-am testat si functioneaza  doar ca unele dintre ele ar trebui sa le practic mai des si sa le implementez ca obiceiuri.


Yoga ( nu aia de sala, ci doar niste pozitii relaxante in care sa te conectezi tu cu tine, daca iti doresti ceva bun cu adevarat eu il recomand pe sensei Leonard Radut care face clase de yoga high-level din punctul meu de vedere)

Incetinirea Respiratiei ( 5 cu 5 zice autorul, eu prefer 7 cu 7 dar sper sa ajung cutand la 10 cu 10 ) - asta e bine sa ti-o amintesti de fiecare data cand simti ca o iei la vale/goana samd

Mediatia - aici pana reusesti sa faci singur, iti recomand spotify sau pe FB - Gena Rusu

 Acceptarea  - ,, Nu mai lupta pentru lucruri, simte-le. Tensiunea vine din opunere....." , desi pare cel mai simplu lucru de facut, din punctul meu de vedere e cel mai dificil ( mai ales pentru unele persoane blocate in ,, eu stiu totul" . Dar si cea mai revelatoare stare, primul pas spre libertate si conectarea sinelui.


Traieste in prezent - traieste suflarea, buuuummm


Iubeste - Iubirea reprezinta o atitudine fata de viata. / Iubeste , e atat de frumos sa iubesti 


Eu as mai adauga Recunostinta si Iertarea

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie