Hmmmm Ianuarie 2012-vis

As putea sa scriu despre multe..de exemplu ce pana mea se va intampla cu Smurdul ?si ce se va intampla cu oamenii dupa ce sistemul de sanatate va fi si privat ..si asa nu mergem la doctor decat daca si cand suntem pe moarte..in fine n-am chef... Am descoperit de curand scrisul de mana ...scrisul ala pe care l-am invatat la scoala..cat ma mai batea mama la cap cu caligrafia ..parca m-as fi facut copiator de documente ca Eminescu ...acum mi-o mai aminteam ocazional cand scriam bilete de cumparaturi si programe zilnice.
Acum m-am apucat sa-mi fac un caiet de vise, dorinte, chestii pe care vreau sa le fac ...ub fel de ganduri emise pentru puterea atractiei..doar ca le scriu ...le scriu pentru ca sunt atat de tolomaca incat uit ...uit pana si ce vreau. Unul din ,,vise,, (pentru ca in prima zi am scris doua pagini...era sa-mi pot organiza timpul..sa ma pot descurca si cu activitatile casnice ..hahaha...putine dar multe....rufe (si tot circuitul- spalat, uscat, calcat (ocazional) aranjat) , masa de dimineata si pranz (mereu altceva) ...ocazional curatenie (pt ca asta tine fix 5 minute cu Alex prin preajma) si ce mai fac eu p-aici...si sa-mi ramana timp sa ma si joc cu fetele...culmea de doua zile am timp de aproape toate chestiile astea ...ba intru si cate-o juma de ora pe  Cityville -heroina mea cea de toate zilele..uite trebuie sa-mi doresc si asta in scris :D
Mi-am dorit sa nu mai tip...da ..cand Alex se face ca nu ma aude si ma ignora cu desavarsire...cand ciorba da-n foc, copilul plange si Alex ma trage de maneca pentru ca vrea masinuta aia mica maro cu picatele ..incep si tip sa ma fac auzita...in special la Alex..ei bine ma credeti sau nu dar de doua zile nu mai tip ...cred ca ..coardele mele vocale dau bairam ...si am realizat ca Alex ma intelege mult  mai bine daca vorbesc calm si nu ridic tonul...mi-am dorit ca Mara sa nu mai tipe continuu si sa mai stea si ea linistita in patutul ala sa ma pot duce si eu 1 minut la toaleta din cand in cand...si culmea de doua zile o pot lasa cate 5-10 minin patut...chiar nu mai urla ca din gura de sarpe cand se trezeste ( bine nu cred in minuni ...are o pauza de la durerile de dinti) ...cu fumatu ..nu mi-a iesit...sa vedem cu loto ce iese =)) . Mai stiti filmul Dumnezeu pentru o zi cu Jim Carry cand le indeplinea toate dorintele oamenilor? si au castigat aia toti la loto..s-au bucurat pana au vazut ca a castigat fiecare cate un dolar..D-asta spun ..si cu doritu asta e lucru mare..trebuie sa ai grija ce-ti doresti. Se spune ca zeii pedepseau oamenii indeplinindu-le toate dorintele..asta pentru ca suntem atat de idioti incat ne dorim mereu mai mult. Nu stim niciodata sa pretuim ce avem..nu zic sa ne limitam...dar cand ai femeia pe care ti-ai dorit-o acasa de ce salvezi cand vezi cracii alteia? cand ai masina pe care ti-o doreai atat..de ce abia astepti sa o vinzi ca sa-ti iei alta? cand ai de toate sa mananci, de ce vrei prajituri cu frisca si ciocolata de la cofetaria X in toiul noptii? cand ai cu ce te imbraca, de ce-ti doresti bluza si pantofii aia pe care oricum nu prea ai unde sa-i incalti? Nu stiu ..dar ar trebui sa ne multumi uneori cu sanatatea care o avem...subreda sau de fier ..e a noastra. Ar tebui sa facem mereu un pas inainte, dar pasi mici, siguri, intelepti si necesari.
Imi place sa visez..am visat mereu la mai mult ..dar m-am limitat mereu la lucrurile importante. N-am avut totul niciodata ..nici nu vreau totul ..dar vreau mereu mai mult...putin mai mult. Imi doresc mai mult lucruri ce nu sunt materiale ..dar imi doresc si chestii materiale..pentru ca nu sunt perfecta si nici participiu.
Si pentru ca in programul de organizare intra si culcatul mai devreme si scrisul pe blog mai putin si netul cu lingurita, pana si cityville e in criza o s-o mai raresc cu scrisul pe aici. Dar cand veti castiga si voi la loto pentru ca mi-am dorit-o eu in caietul de vise veti sti ca am trecut la nivelul urmator.

Acestea fiind spuse va doresc Vise placute!@.com

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie