Revelionul

Nu inteleg de ce oamenii se bucura de revelion ca pinguinii....pana in 25 de ani mi se pare acceptabil ..e o varsta la care te mai bucuri ca trece timpul....Eu de ceva vreme nu ma mai bucur si nu mai sarbatoresc revelionul ca pe cea mai mare sarbatoare din an..Craciunul si Pastele imi ajung...Toata lumea se bucura ca mai trece un an ...eu ..in pesimismul meu atipic nu pot sa nu ma gandesc ca mai trece un an ...parca prea repede..parca prea usor...ma bucura doar paharul de sampanie .....urasc fumul de artificii si nu inteleg bucuria pocnitorilor ,,,ma sperie bucuria asta a oamenilor precum gainile cand le arunci o mana de boabe. Nu ma deprima total trecerea anilor dar nu vad de ce se bucura lumea atat..nu inteleg de ce mama gateste doua zile pentru o singura noapte si de ce oamenii hapaie juma de porc in doua saptamani...ma depaseste.
 Anul asta am mancat lejer...am stat in pat la tv...fara sa vad nimic important..niste emisiuni de kkoke ...dar le comparam in minte cu glumele bune de pe TVR. E primu an cand facem revelionul singuri, relaxat si schimbam canalele cum vrem noi  ( avem doua telecomenzi :D ca sa ne fie viata mai usoara =)) ) E primul rev fara Alex...am lasat-o la tara ..sa se bucure de revelion ..si fara noi ..si fara posaca de mine..aici oricum se sperie teribil la miezul noptii cand totul bubuie si vajaie ca la bombardament.... Ii admir pe cei ce dau petreceri de revelion..jos palaria...nu-i inteleg..cui ii place sa gateasca..sa aranjeze si sa faca curatenie dupa o astfel de petrecere...sunt patetica, irecuperabila si ..... asta e ...nu inteleg oamenii care se bucura ca imbatranesc...sau se bucura ca au scapat de un an ..intotdeauna mai prost si asteapta intotdeauna un an mai bun...mai bine ma duc la culcare. 
La multi ani 2012...oare o sa pot spune La multi ani 2062 ?! ar fi tare ...poate o sa fiu senila si atunci o sa ma bucur sau nu ....

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie