Ziua Valentinului Dragobesc

Ador batraneii care se tin de mana pe strada...si niciodata nu m-am gandit cat de norocosi sunt ca au ajuns amandoi la o varsta la care se pot plimba din nou ca doi indragostiti pe strada...Nu m-am mai plimbat mana-n mana cu omul de langa mine de ...o eternitate..ori aveam intre noi copilul, ori unul din noi avea copilul in brate, ori eram prea grabiti .... si uite asa ma rog la Dumnezeu sa mai apucam la batranete sa ne tinem de mana.
Am vazut zeci de cupluri, zeci de tipuri de cupluri ...si putine au reusit sa razbata pana la capat, am vazu cupluri in care desi love was all around  soarta nu a vrut finalul cu tinutul de mana, am vazut cupluri in care desi love was t all around s-au certat si s-au dusmanit pana la capat....dar nu asta e tema mea de azi :D.
Multi nu-s de acord cu Valentine s day ..o alata zi in care el amaratu trebuie sa gaseasca un cadou nici prea, pre nici foarte, foarte pentru ca ea sa nu stea imbufnata o saptamana si cine stie de la ce -l mai priveaza in timpul asta..o alta bataie de cap pentru el care oricum se gandeste cu groaza la 1 si 8 Martie ..si orice ar face mereu o cam da in bara cu cate o inimioara kitchoasa sau vreun cupidon de portelan ce aterizeaza la cos cu prima ocazie..macar Dragobetele e fara cadou..e mai asa de dragoste. Din punctul meu de vedere atat Dragobetele cat si importatul Valentin sunt acel reminder ...acel ceva ce te face sa te uiti la cel de langa tine (asta in cazul in care esti atat de norocos ca il ai langa tine, si atat de constient ca este), sa uiti ca nu a dus gunoiu, ca nu nimereste mereu cosul de rufe sau eu mai stiu ce nebunii d-astea enervante ...si sa-l ti un minut de mana..gandindu-te ca sunteti norocosi...norocosi ca sunteti impreuna, norocosi ca aveti tot ce aveti, norocosi ca existati si sunteti chiar si pentru un moment impreuna. Momentul asta e prezentul, trecutul si viitorul vostru impreuna.
Pentru bunicii mei era Valentin s day in fiecare dimineata de iarna cand ea facea cafeaua si el ii citea ziarul, in fiecare zi de vara cand ne strangeam toti fericiti la masa, in fiecare zi de pensie cand el ne cumpara ciocolata si eugenii, si cand ea mai avea doar putin de trait se gandea  doar la cum se va descurca el singur mai departe in viata, nicio inimioara din lume si nicio megasurpriza intr-o zi din an n-ar fi putut inlocui chestiile astea.
Langa noi statea un cuplu perfect, el venea saptamanal acasa si ea il astepta toata saptamana, el o alinta si o tinea mereu de mana, ea era fericita ...pana in ziua in care el nu a mai fost ..brusc ..ei n-au avut nevoie de o zi de V day, pt ei era sarbatoare la fiecare sfarsit de saptamana cand el venea acasa........ dar ar mai fi avut nevoie macar de cativa ani.
Altii n-ar sti nici dupa 30 de ani de casnicie sa se iubeasca sau sa-si arate macar respect unul fata de celalat ..poate pentru ei s-a inventat V day.
In adolescenta imi amintesc ca era vital sa sarbatoresc ziua asta, si  doamne ce tragedie era cand toata lumea sarbatorea si eu nu ...o prostie =)).
Asa ca daca va permiteti un film sau o cina romantica de V day nu ezitati sa profitati ...daca nu va permiteti ..poate reusiti de Dragobete..back-upul zilei de 14 Feb..si daca esti singur...cel mai bine ar fi sa iesi cu prietenii la plimabare..ziua asta nu e un must have ci doar un reminder pt cei usor imbatraniti de relatie.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie