Drumul spre gradi/ scoala si micile povesti

Se pare ca vestile importante si discutiile intre fete au loc doar la prima ora dimineata in drum spre gradi sau scoala.
Alex, ma anunta intodeauna cand suntem in autobuz ca-i trebuie sclipici sau eu stiu ce minune, ca dl de sport i-a cerut scutire la sport caci adeverinta de la Fundeni nu stiu ce are .....si tot felul de minuni ...sau ca ii place de Toni.

Mara e la capitolul intrebari. Asa ca mi-a spus:
,, Ce culoare are apa? ' Nici nu incepusem bine explicatia cu inodora, incolora..., ca pe harta apa e albastra caci a si dat raspunsul: MARO..... am raspuns: ,,da mami la noi in tara apa e maro ......"

Apoi mi-a spus ...tu esti Minnie eu sunt Mikey.. si ma intreaba " What's your nei (name) " ...raspund Roxana ...imi zice ...nu ... Minnie ...tu esti Minnie, Ana e Donald, tati e tot Mickey si tataie e Gooffie...
- Aha ...de atata timp traiesc la Disneyland si eu habar n-am avut .

M-am amuzat ..... se vede ca azi Mara a mers mai mult pe jos si mai putin in brate caci am avut discutii lungi si frumoase intrerupte din cand in cand de intrebarea " Unde-i soarele? " 

In timp ce o schimbam, mi-a spus eu sunt Scufita Rosie si tu esti lupul, coincidenta sau nu azi era imbracata in rosu...nici n-am apucat bine sa-mi arat coltii si urletul de lup ...in timp ce indesam pantofiorii in piciorusele sensibile caci si aud ..un tipat ....,,- AAA...ma mananca lupu...." ca sa nu am discutii cu doamnele alertate de tipatul infricosat al scufitei ...m-am decis.." - Schimbam rolurile ..azi eu sunt scufita si tu lupul"
 Asa a fost dimineata noastra ...cum ar spune Mara...,, frumoasa ca o poveste,, pacat ca restul zilei ne desparte ca sa ne apropiem seara in pregatirile fugitive pentru masa si a doua zi de scoala, gradinita si munca.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie