Nimic nu e ceea ce pare a fi

Daca n-as fi eu sigur as fi altcineva .....
BINE, accept.... viata m-a schimbat, m-a slefuit si m-a lovit pana cand am devenit imuna la lovituri; nu sunt nesimtita daca ma doare-n c-r de toate c..turile zilnice, nu sunt mai prejos daca nu bag in seama toate rautatile si porcariile, nu sunt nebuna daca visez cu ochii deschisi, nu sunt tampita daca viata pentru mine are alt sens, alta valoare si alte prioritati.
 Nu sunt pesimista daca uneori cad in pacatul de a-mi pune intrebarea ,, ce ar fi fost daca..." , "cum ar fi fost viata mea daca intr-un anumit moment as fi luat o alta decizie..."
Nu sunt atee daca nu merg la biserica, nu sunt necredincioasa daca nu tin post si daca am o imagine putin deformata despre religii, religiosi, moaste si alte alea.
Daca n-am fost intr-o tara sau oras nu inseamna ca nu le-am vazut de mii de ori cu ochii mintii.
Daca ma doare-n cot de parerea ta, asta nu inseamna ca nu ai o parere buna dar nici ca eu n-as coopera, pur si simplu am dreptul asta si mi-l exercit.
Sa fi liber nu inseamna doar sa traiesti in afara unei inchisori fizice, poti sa fi la fel de  liber si acolo daca te duce capul si psihicul.
Daca azi nu vorbesc asta inseamna ca sunt departe de voi, atat de departe incat nimic nu ma poate ajunge.
Nimic nu e ceea ce pare a fi.

Si cu toate astea ,,vai ce mi-ar mai placea sa fiu o zi-n pantofii altcuiva",doar ca sa vad viata din alt unghi, sa vad soarele cu alti ochi si sa judec toti tampitii care cred ca aparentele nu sunt inselatoare. Dar pentru ca asta sa fi posibil ar trebui poate sa ma intorc in viitor.

Gata pentru ziua de azi...caci azi ploua si asta inseamna ca ne vom uda pantofii.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie