Ziua mea anti Sistem

Da ... se pare ca vinerea imi aduc aminte de datorii.

Algocalminul se da doar cu reteta...intr-o lume ideala in care in spital n-ar fi lipsa de medicamente sau doctorul de familie nu ti-ar da reteta pe ,,ochi frumosi" chestia asta ar fi o lege buna.
Dupa o operatie am stat o noapte in spital cu dureri (  noroc ca le duc) pentru ca nu mai aveau algocalmin deloc. Mi-am sunat sotul ca dimineata sa se prezinte cu algocalminul in dinti. Noroc ca i-a fost mai frica si mai mila de mine decat de doamnele farmaciste care respectau legea ...noroc si ca a dat peste cineva care a inteles situatia si a invins sistemul.


Acum ne lovim de legea morfinei. Daca un muribund se stinge, urland de dureri sub ochii tai ..tot ce-ti doresti e sa-i alini suferinta; pentru asta s-a inventat morfina.
Dar cand procedura e anevoiasa si dureaza zile si nopti de durere, ce faci?
Procedura cere sa mergi la doctorul de familie (dupa program) sa iei o trimitere la oncolog; oncologul face o scrisoare medicala ( initial a cerut o tomografie -- pe bune??); apoi se programeaza si se infiinteaza o comisie care trebuie sa studieze cazul ...dar toate astea peste alte trei zile de dureri infioratoare, urlete de durere si mila. Caci caii ce nu mai au sperante se impusca ..dar oamenii??? 
Asadar asteptati, doar ca timpul are alta valoare cand e pe sfarsite ...e la fel ca nisipul din clepsidra..la final il privesti altfel.
Stiu, daca ar fi usor de procurat probabil ca s-ar face abuz; caci asa suntem noi oamenii ...niste cretini.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie