Timp de calitate

Pana azi traiam frustrarea unui om fara carnet de sofer...azi insa am fost fericita ca nu-mi duc la scoala copilul cu masina. Nu doar ca am putut admira frumusetea unei dimineti de toamna si  ne-am inghesuit prin autobuz...dar luni cat am mers cu masina personala  timpul parcurs a fost mai lung, mai plictisitor, mai incordat si mai enervant....

Cand am ajuns vis-a-vis de scoala, chiar la trecerea de pietoni, a oprit o masina cu numar de BV, repede-repede au coborat doi copii din masina si cand s-a facut verde au luat-o la fuga spre scoala.....recunosc ca in centru capitalei europene exista cel putin o trecere de pietoni in fata unei scoli  in care nu ai timp sa traversezi strada pe verde...fiind impartita in doua jumatati ..in momentul in care pui picorul pe a doua jumatate , semaforul se transforma in rosu.M.I.N.U.N.A.T...apoi pe strada de langa scoala unde se sta bara la bara (caci mai mult se sta decat se merge) un baietel plangea dupa masina din care coborase si-si uitase ghiozdanul
Noi  in cele 30 de minute de mers pe jos si cu transportul in comun vorbim despre toate nebuniile si facem poze :)

Astept o propunere pt un voucher de la primarie pt cei care merg pe jos spre scoala, serviciu...caci desi am abonamernt pe toate liniile sunt seri in care merg spre casa pe jos doar pentru ca ies mai bine ca timp.











Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie