Zahir _ Coelho

Dupa ce am citit Alchimistul mi-am dorit foarte tare sa mai citesc ceva de Coelho.
Desi inca nu-mi terminasem ,,Povestea vietii mele - Regina Maria" ( o carte si o poveste pe care o ador...m-am apucat sa citesc Zahir.
In carte Zahir inseamnaacel ceva la care te gandesti tot timpul.
Cartea incepe genial ...,,  sunt liber"
Desi nu mi- a placut la fel de mult ca povestea Ciobanului in cautarea Alchimistului cautand atat de departe ceva ce a fost tot timpul lamga el...vesinica poveste.  Zahir te pune pe ganduri ...te face sa te gandesti mai mult la tine, la fericirea ta, la libertate si iubire..Intoarce situatia pe toate partile, arata lucrurile din toate unghiurile.
Zahir este o poveste depre regasirea sinelui, despre cat de mult conteaza sa asculti Vocea interioara si sa iesi din tipare.

INFORMATIA E UNUL DIN PRODUSELE CELE MAI SCUMPE DIN LUME

LUMEA PE CARE O CONOASTEM AZI E DOAR POVESTEA  P CARE ALTII NE-AU SPUS-O 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie