Mens sana in corpore sano

Ieri autobuzul era mai gol...adica nu stateam ca sardelele, am gasit doua locuri si ne-am asezat.
Cu o statie inainte sa coboram o doamna bine la vreo 50 de ani, genul coconet; nu parea sa aiba probleme evidente ii spune fiica-mii sa se dea la o parte; ii spun fiica-mii-i ca oricum ne pregateam sa coboram si elegant parasim locurile...timp in care vad si alte locuri goale in autobuz...trec peste...
Azi autobuzul era plin ochi, o doamna ne-a ajutat sa punem rucsacul pe locul de la roata..cu o statie inainte ne pregatim oarecum de coborare...timp in care se elibereaza un scaun ..o batranica bine langa noi...o invit sa ocupe locul, si-mi spune:
-Sa stea copilul!
-Multumim, oricum coboram la prima statie si copilul mai poate sta si in picioare.
Doamna zambeste, incearca o conversatie draguta cu fiica-mea si printre altele imi spune ca are 85 de ani, spre coborare imi ureaza putere, eu ii urez sanatate si ne spunem la revedere.
-Ce frumoasa era Granny, o aud pe fii-mea, am vazut-o pe youtube.
Rad si-mi dau seama ca tineretea e in noi, ca desi corpul e slab acesta poate fi sustinut de o minte puternica si echilibrata.
Din viata_noiembrie 2018




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie