Tara Halloween-ului permanent

Nu stiu daca pamantul s-ar mai invarti daca n-am fi noi romanii, cei mai buni si cei mai cei. Noi am inventat avionul, insulina, stiloul si cate si mai cate...restul....niste prosti. Noi am aparat Europa de turci, ne -am batut cu ei- cata frunza cata iarba, noi cativa si cu mainile goale dar cu dragoste de tara....Treaba e ca m-am saturat de toata prostia asta, de natia asta desteapta care-ti cere adeverinta la adeverinta; de medicii care atunci cand te duci sa le spui ca ai o problema..ridica din umeri si-ti spun ca si ei au, de cadrele didactice fara discernamant, de parinti alergatori printe note si cursuri de inot,canto,pian....dar niciunul cu timp pentru un curs de REALITATE.

Romanul s - a nascut poet si ironic si destept, el pentru ca a muncit a ajuns pe luna daca nu si pe Marte..dar momentan nu e niciun prost sa creada asta. Suntem atat de dobitoci incat sarbatorim formarea Romaniei, centenarul, dar habar n-avem ce si cum si mai ales cine...praf... as crede mai degraba ca suntem o natie de dezaxati....niste limitati.
Sunt atatea realitati zilnice de care ma lovesc si  pe care le-as lasa in urma ca sa fiu un sclav liber in alta parte...dar mentalitatea sperantei ca se va schimba ceva ma tine...si ma tine degeaba...pentru ca suntem asa de cel putin  100 de ani, aceeasi ingramaditi mental..cu sange latin si cooler dacic...aaa si sa nu uit cu habotncii slave.
Macar de Haloween ar trebui sa avem cei mai multi turisti, Romania ar trebui sa fie parc de distractii cu tematica Halloween si sa -o spunem Hell#oween; nu doar pentru Transilvania ci pentru ca suntem Horror; nu doar carcotasi si contrazicatori de profesie...ci cu adevarat vampiri, stim sa furam vieti, stim sa ne prefacem credinciosi, stim sa ne obosim unii pe altii, stim sa ne facem pomeni, sa fim ipocriti pana la maxim,  sa ne prefacem sfinti dar sa fim draci ca si cum Dumnezeu ne -ar vedea doar in biserica...wtf.....noi suntem atat de destepti ca Dumnezeu nici nu-si da seama ca suntem niste curve religioase si stim ca viata nu e usoara.....doar aici e tara groazei puteti simti pe pielea voastra Halloweenul, cu gandul la rate si masa de maine, captiv 9 ore pe zi intr-o societate (in cazurile fericite)....pentru a-ti plati rata si mancarea....aaaa si sa  nu uit ...invatamantul gratuit......si utilitatile..
Ma opresc aici pentru ca povestea asta e fara sfarsit...doar cand tinutul Carpato Danubiano Pontic va fi gol si bantuit..cand vom pleca cu totii si cand ne vom trezi intr-adevar, cum ne-am pus alarma imnuui national....dar noi suntem mult prea destepti ca sa mai facem asta...s-apoi despre ce am mai scrie, ne-am plictisi, am fi empatici, am ucide maneaua, am trai in loc sa ne sinucidem zi de zi. Horror

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie