AMINTIRI DIN PRIBEGIE - NEAGU DJUVARA


Am rasfoit cartea initial intr-o biblioteca, m-a atras atat de tare incat a ajuns in mainile mele cu primele reduceri.
O recomand tuturor celor care au trait si au inteles ceva din perioada de pana in ' 89....pentru ca aceasta carte este de fapt o vizuine si o viata dincolo de ,,cortina de fier"; e ca atunci cand esti in afara cercului de foc dar ceva, ceva te atrage in interior.
Am vazut cum si atunci ca si acum, sa-mi fie iertat daca esti cineva sau cunosti pe cineva, daca ai putin noroc si daca...poti ajunge putin  mai departe decat daca te nasti un anonim intre anonim.
Tehnic imi place cum Mos Neagu povesteste, are asa un umor subtil si o autoironie simpatica, plus multe informatii pe care daca le-ai lua dintr- o carte de istorie te-ar plictisi grozav.




Imagini pentru amintiri din pribegie pdf





Imi place ca abia dupa ce iese la pensie pleaca intr-o excursie in Sahara. Imi place felul in care dezvaluieste jocul de lumini intre cele doua lumi.
E o carte dupa care trebuie sa-ti revii dupa ce ai inchis-o.
Genul de carte pe care -ti pare rau ca ai terminat-o dar care trebuie citita lent, rumegata ..la foc mic cum imi place mie sa spun.
Cam atat am avut de spus :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie