Niciodata nu mai merg cu trenul in Romanica

Am planificat de ceva vreme o excursie usoara pana la Sinaia, excursie cu trenul.
De ce cu trenul?!! Nici eu nu mai stiu :))
Pentru ca am vrut initial sa iesim din zona de confort..si am iesit cu fulgi cu tot...ca sa mai vada si copiii mei viata reala. Am vazut-o eu..si m-a lovit fix in moalele capului.









Am ajuns la gara, ne-am dus la casa de bilete pentru trenurile particulare.
- Vrem si noi 4 bilete , 2 copii +2 adulti.
- Puteti sa luati direct din tren.
Incep sa bomban ....oare de ce mai au casa de bilete.....mergem la casa de bilete CFR..
- Vrem 4 bilete, 2 copii+2 adulti la trenul de 8.05 pana la Sinaia.
- Nu mai avem locuri.
Ma uit la ceas ..e inca 7.05..
- Dati-mi in picioare, va rog?
- Nu mai avem, deloc.
- Urmatorul tren pana la Sinaia?
- La 9.25.
Ma uit la ceas, e 7.10, copiii deja au obosit.
Ii spun sotului: - Du-te tu la casa de bilete particulara si incearca sa iei bilete, te rog! Eu cu copiii dupa mine si fara bilet nu urc.
Se intoarce la 7: 30 cu bilete in mana si-mi spune:
-Daca nu ne trezeam la 5:30 azi, nu dadeam 120 ron pe bilete .
Zambesc, ma uit la bilet, Vagonul 11...intreb...
-O fi langa locomotiva ..sau invers? ca sa stiu unde sa ne plasam pe peron....dar ..intre timp ne anunta ca trenul are intarziere...ne pozitionam pe la mijloc..caci rareori anunta in vreo gara ...cum incepe numerotarea vagoanelor.
Vine ...un singur vagon...si ala cuseta...si cu o singura usa de acces..

Imbulzeala la usa. Toti gramada.
Eu linistita zic :
-Nu se poate, cred ca se formeaza trenul acum. Ma uit atent si vad ca vagonul este fix nr.11.

Da, da..un singur vagon , atasat de locommotiva, si ala cu nr.11...






Scheize
Urcam. Culoarul este foarte ingust, ajungem in compartimentul nostru..era deja plin de o familie cu copii. Vagonul e asa de mic incat ma simt precum Guliver in Liliput.
Recomandam familiei sa lase copiii pe locuri si-ii ridicam in picioare ca sa ne asezam...nu mai sunt locuri nicaieri in tren.. e plin si pe culoarul ingust, in fiecare statie se mai urca niste oameni...Culmea dna controlor este grasa, mai grasa decat sunt eu. Culoarul foarte ingust..si cand dansa trece te storcesti de geam ....am vrea sa facem pipi....ne tinem.toaleta este langa usa de acces..noi suntem pe la jumatatea vagonului. Un domn vorbeste la telefon:
_Foarte frumos cu trenul, nu mai merrg niciodata..din vocea lui il simt cum sta lipit de geam.
Compartimentul pare conceput pentru copii...este un vagon cuseta cu paturi rabatabile, fara loc generos pentru bagaje, cam ca la avion. Culoarul este ingust cat rucsacul nostru, vezi fig 1.
MI-nu -nat.

Singura parte buna e ca am ajuns la Sinaia la 9.05, foarte repede.

Fig 1





Ajunsi in gara, ne grabim sa luam biletul de intoarcere :). Stam la coada 30 min. Gasim locuri la 15:18, luam bilete, plecam fericiti sa ne plimbam si sa ne relaxam creierul usor incordar

Ne plimbam, vizitam Pelisorul, bem o limonada si ne intoarcem.....


 

 



E ora 15:00. Copiii viziteaza Muzeul Trenuletelor din Gara Sinaia- foarte dragut, recomand sa lasati copiii sa intre - 7 lei. Pe Ana a lasat-o sa intre gratis, doamna de acolo a fost foarte draguta. O activitate excelenta pentru copii in asteptarea trenului.

 


Suntem din nou pe peron, fericiti ca avem bilete deja achizitionate..putin mai scumpe de data asa, de, pret de CFR...160 cu totu'

Ne uitam pe bilete//vagonul 5.. cum o fi trenul format? se anunt venirea Ta na na na na,  nu se spune de unde se formeaza trenul.....e vagon 5...ne  plasam pe la mijlocul peronului ...... Vine... vad.. e langa locomotiva...alergam. ..urcam...ne uitam pe bilete ..... locuri??? si aici stupoare ....cerusem bilete pentru doi copii si doi adulti...nu ne-a intrebat nimeni nimic si nici nu am banuit ca nu ar fi ceva in neregula.

Avem locurile 12, 113, 103 si 106...Mi nu -Nat///Nu mai merg in viata mea cu trenul.
Sa-si bata cineva joc de mine pe banii mei, de ce sa faca asta?!!
Trenul a intarziat 25 de minute, a fost plin, in compartiment ne-am chinuit pe doua locuri , tati a suferit pe culoar in inghesuiala si caldura ...dar macar culoarul are mai mai mult de 35 de cm.




Nu se va repeta! NI_CIO_DA_TA

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie