Razboiul care mi-a salvat viata - poveste din timpul razboiul II mondial

Ultima carte citita in 2019, fix in ultima zi din an...a fost o carte asa..mai pentru copii... a fost ca si cum as fi mancat din ciocolata pentru copii...si a fost de -li-cioasa.
Aceasta carte nu doar ca este potrivita unui copil intre 9-15 ani, dar mi-a demonstrat si mie ca  la aproape  40 mai am inca multe de invatat.
Razboiul care mi-a salvat viata
Ada, personajul principal reuseste sa-si infrunte destinul si sa scape din ghearele propriei mame ...care fie vorba intre noi, comparativ cu Hitler e foarte probabil sa fi castigat detasat. Cu toate astea am invata mult despre curaj, evadare, soarta, autocunoastere, recunoastere, sansa la mai bine, dragoste curata vs. dragoste fortata de genetica, acceptare, frustrare si din nou destin.
Daca vreti sa va relaxati, sa invatati si sa va bucurati de o lectura interesanta, va recomand aceasta carte.
De asemenea daca vreti sa o luati cadou unui copil de peste 10 ani sau unui/unei adolescente, aceasta carte sigur va fi pe placul lor.
Hai ...sa citim si in 20 20 !!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie