Pamantul Fagaduintei - Barack Obama

 Pentru mine a fost o carte greoaie, nu sunt fan politica. Dar sunt fan Obama. Mi-a placut omul asta de la bun inceput ...ca atunci cand vocea cuiva rezoneaza cu propria vibratie si ai impresia ca ,,p-asta" parca-l stiu de-o viata.



Am citit cartea destul de greu si probabil ca sa inteleg ceva mai bine lucrurile ar trebui sa o mai citesc inca o data.... a un moment dat cainele meu a fost gelos pe carte si si-a infipt zdravan coltii in ea.

Desi citisem ,,Povestea mea" a lui Michelle si o savurasem ca pe o poveste cu zane, moment in care mi-am dat seama ca -mi place mai mult de Michelle si ca ea e baza.

Din ,,Pamantul fagaduintei" am aflat de cum negrul Obama a trait intr-o familie de albi inconstient o perioada de culorea pielii sale.

Am aflat ca si in politica ca si in viata drumul spre iad e pavat cu bune intentii. 

Razboiul asta cu Iran si Irak si Pakistan ma depaseste si am aflat ca nici n-am cum sa inteleg o problema ce treneaza de dinainte sa ma fi nascut eu.
Am aflat cum o nu aduce anul ce aduce clipa, cum un plan bine pus la punct a dus la priderea lui Osama Bin Laden..

Daca vreti sa aflati cat de cat cum se invarteste motorasul lumii , cititi-o.

A , da, la un moment dat Obama spune ca OMS si America nu e pregatita in caz de pandemie; asta cand o gripa incepuse sa se raspandeasca rapid ..cu multi ani inainte de Covid.

Si mai ales , am inteles inca o data, cu tristete ca banii sunt mai importanti decat vietile oamenilor ( legea sanatatii pentru care s-a luptat) un fel de ,, don't look up" ca sa nu vezi mizeria, uita-te prin buzunare, e mai sigur asa .

Si am invatat ca lucrurile trebuie sa le faci relaxat si in echilibru cu tine, cu familia ta, cu oamenii de langa tine. 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie