Muzeul Astra Sibiu- 1 #Calea Apei #Romania pitoreasca 2023

Desi din experienta evit pomul laudat sau poate datorita faptului ca nu m-am dus cu sacul........ trebuie sa recunosc ca Muzeul Astra este un loc superb, foarte posibil sa ne fi ajutat si o zi superba de toamna, 29 Octombrie.

Cred ca am reusit sa acoperim aproape 75% din muzeu, mi-as fi dorit un 100% dar nu poti avea totul dintr-o privire. 








         Cana aceasta m-a transpus instant in casa bunicii din copilaria mea de vis...DOAMNE ce poate face o cana ..rosie..si ce dor mi-e de bunica mea si vremea copilariei fara griji






Un ponton cu om



O moara plutitoare...tot cu om si da, contre-jour ca asa-mi place mie





Lebede ...scoteau niste sunete ciudate ... cautam porcii cand glasuiau ele ...ca sa ma exprim frumos. Mi s-a intamplat intr-o zi la Unirii cu niste dame bine, rujate si aranjate care in momentul verbalizarii  ...mi-au dat dauna totala... Probabil d-asta am preferat mereu bufnitele sau privighetorile desi incantarea vazului a ajuns la un alt nivel secolul asta.



Niste... gaste... frumoase ..le-as fi privit cateva ore



Alte gaste, la pascut 



Moara plutitoare...de data asta cu alt om...sau oama




Interior moara, mi s-a parut foarte interesant faptul ca s-a putu intra in aceste mori.



Garaj.. sau poate service 

Spalatorie nu era sigur


Stufarie ...sau in drum spre Moara .. sau Mori?mai bine sa nu Mori ..Memento Mori


Barca dintr-un lemn.. fabulos mi s-a parut.









Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie