Mai am un singur dor

Mai am un singur dor in linistea serii si nu sa mor ci mi-as dori sa mai scap de kilograme...cliseu ...toate vrem asta...inainte de sarcina ma consideram grasa acum ma uit la poze si tare mi-as dori sa mai ajung ca atunci...mereu nemultumita. Am un sifonier plin de haine care nu ma mai incap...mai am chiar doua perechi de pantaloni de dinainte de Alex..dar alea sunt vis...le-am pastrat doar pt ca nu m-am putut desparti de ele si pentru ca mereu am sperat ca poate ...poate....Am castigat 22 de kilograme in sarcina si cu greu ... foarte...cu nastere (-4 kg) si alaptat abia am ajuns la -10 ...si nu mai trec de pragul asta ...as mai avea vreo 12 ...vis....si cand o sa ajung acolo cine stie ce o sa mai vreau....dar nu stiu cat de mult merita sacrificiul....mi-as castiga hainele inapoi si cam atat ....nu mai am nevoie de admiratii trecatoare :D....Oare merita sa renunt la prajiturile cu frisca, ciocolata cu lapte, mierea cu paine calda, cartofii prajiti cu salata, painea noastra cea de toate zilele de care nu ma pot desparti, berea noastra cea de toate zilele....clatite, gogosi, covrigi, fripturici, lapte, cafea si tot ce e atat de gustos dar ingrasa????? Imi placfemeile slabe, le admir siluetele, le invidiez tinutele si pasul elegant..par mai tinere si mai frumoase...fara falci si aripioare ...doar carne macra .....dar pentru ce??? Le invidiez si mai tare pe cele ce pot manca de toate si care in loc sa se ingrase raman la fel si totusi atatia oameni slabesc din cauza bolilor, supararilor, saraciei...imi place sa cred ca eu imi fac rezerve pentru timpuri grele ...asa m-am mintit mereu ...mi-e mai simplu asa.
Cunosc femei foarte slabe care nu sunt multumite de ele, ba ca n-au una ba ca n-au alta..unele vor chiar sa mai slabeasca ..n-au auzit ca oasele nu slabesc...cunosc grasute multumite de ele pline de viata, vesele si dansatoare de exceptie la petreceri, glumete si fara complexe evidente ...dar e clar cred ca rasul ingrasa si supararea slabeste...ufff ce bine ..atunci ma indrept spre veselie si fericire...sunt pe calea cea buna...yuhuuuuu ...mai puneti niste material pe haine si mai adaugati un X la masuri ...apropo urasc magazinele si rochiile frumoase inventate doar pentru masura S ....magazine pentru tristi :).
Sper sa nu supar pe nimeni cu randurile mele dar de unde vad eu lucrurile acum paharul e intotdeauna plin ..jumatate apa si jumatate aer.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie