Rugaciune

Doamne sa nu ma lasi niciodata sa pun alte lucruri inaintea binelui copiilor mei.
Doamne sa imi dai putere sa-i ajut in orice si sa le pot asigura o viata linistita si fericita.
Doamne fa-ma pe mine sclava lor astfel incat ele sa fie sanatoase si fericite dar totusi sa-mi dai un concediu de 10 zile de pauza pe an.
Doamne sa nu uit niciodata ca pentru ele traiesc si oricat de greu imi va fi ele vor fi mereu langa mine, ajuta-ma sa le dau educatia necesara fara sa ne complicam in prostii si etichete, ajuta-ma sa le dau puterea sa lupte, sa vrea si sa poata ...si ajuta-ma sa nu exagerez cu dragostea mea pentru ele. Doamne ajuta-ma sa nu le incurc niciodata, sa nu fie niciodata nevoie sa-mi poarte ele mie de grija, ajuta-ma sa traiesc sanatoasa ca sa pot fi alaturi de ele. Ajuta-ma sa ma retrag cand va fi nevoie, sa tac cand va trebui,sa iert, sa nu ma supar si sa nu fac promisiuni desarte.
Ajuta-ma sa nu uit nicicand ca ele sunt viata mea si pentru ele sunt aici..ajuta-ma sa nu-mi pierd niciodata mintile si sa fiu intotdeauna cea mai buna prietena a lor. Fa-ma sa nu exagerez in severitate si nici in indulgenta.
Ajuta-ma sa fiu obiectiva cand e necesar. Si nu ma lasa sa ajung vreodata o povara.
Ajuta-ma sa iert si sa uit prostiile fara importanta.
Ajuta-ma sa nu le reprosez nicicand nimic si adu-mi aminte ca si eu si ele suntem oameni.
Si daca ai agenda plina de rugaciuni de la toti tampitii, iarta-ma caci o sa fac tot posibilul sa indeplinesc si singura misiunile astea.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie