8 ANI DE ZURLI

 Desi noi nu ne putem lauda ca stim de Zurli de atata timp, ne putem lauda insa ca suntem si Zurli si Truli si ca ne distram maxim la spectacole, piese de teatru sau Ateliere de joaca.










De data aceasta am fost fericita posesoare a unuei invitatii de doua locuri. Si pentru ca stiam ca bilete nu mai sunt a trebuit sa ale eg intre cei doi copii ai mei . Desi am vazut muulta lume intrand chiar si patru insi (2 copii si doi adulti) cu bilet sau invitatie de doua locuri. As fi putut sa fac lejer asta pentru ca oricum Mara a stat mai mult in bratele meu ...din cauza parintilor din randul din fata care se ridicau frecvent si ne obturau vederea (a Marei in special).
Mara mi-a pus conditia inca de acasa: sa nu ma pui sa stau pe scena, i-am promis asta si am plecat la drum...ne-am pus si coarnele Zurlii.







Si dupa ce ne-am gasit randul si locurile in sala..desi fusesem la toaleta ..cu fix un min inainte de inceprea spectacolului, mica printesa a spus: "Fac pipi"
Am luat iute bagajul, copilul la subrat si am fugut la toaleta..la intoarcere luminile erau stinse si spectacolul incepuse... ne-am dus la locul nostru .....ocupat de un tatic plictisit....i-am spus intr-un mod frumos ca acelea sunt locurile noastre 23 si 24, nu s-a sinchisit.... am stat langa el si am repetat...ridicandu-se mi-a spus morocanos ...ca nu scrie numarul pe scaune....i-am explicat ca pe spatele ficarui scaun sunt numere..... am trecut peste...












Selfie 1

Selfie 2
Am cantat si am dansat timp de o ora dar ne-am bucurat enorm cand am vazut o superba Zana aparand in scena....Mara a fost entuziasmata si nu si-a dezlipit ochii...iar la plecare desi initial nu a vrut sa faca poze ...cand a aparut zana...s-a strecurat ca un bucurestean eroic get-beget langa zana pentru poze....n-am prea reusit din cauza aglomeratiei.



Fetita Zurli



Am primit si un balon cu zurli care ne-a provocat o intreaga aventura...cand usile autobuzului s-au inchis ...balonul a zburat ..iar eu riscam intre a fi prinsa intre usile autobuzului si a-mi pleca copilul singur cu autobuzul....da...pt. un balon... noroc ca soferul a fost pe faza...o batranica ni l-a recuperat si soferul a redeschis usile...nici de ,,diamant" cum spune Mara daca era si tot nu se crea atata agitatie in jurul lui,







Pe drumul de intoarcere, asteptand autobuzul in curtea de la Casa de casatorii sector 3, unde M. a cules flori ...apoi a iesit in statie strigand:
 "Cineee vrea frori ???", o mamaita a intrat in jocul ei ...iar ea i-a oferit cea mai mica si amarata buruiana :))))
E  cam zurlie, fata asta a mea, nu?

















Reusita poza cu Zana (fara cap :((( )


Diamantele de final (cum spunea Mara) si dezavantajul ca nu am stat  in primele randuri

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie