KEEP CALM AND PIJAMA PARTY

Da, da....am avut un program caci altfel totul ar fi fost haos chiar si cu 3-4 invitati :D.
Dupa ce ne-am pozat cu mustati si ochelari, am inceput jocul : MIMA....am scris circa 50 de biletele (in prealabil) cu diferite chestii nu foarte complicate de mimat....fetele mimau pe rand ...tineam lista cu ghicitorii iar cel care strangea mai multe puncte castiga.
Apoi am mancat Pizza ...5 feluri de Pizza, si si-a ales fiecare .....cate doua felii caci n-a putut nimeni mai mult ....
Apoi am revenit la mima si am jucat porunci ( o lista cu porunci tinuta de mine) fetele stateau in cerc si alegeau un numar pentru urmatoarea...fiecare numar (intre 1-20 ) era o porunca.
S-a stat in maini, s-au facut genoflexiuni, spagatul etc.















Am mancat popcorn, s-au jucat Adevar sau Provocare cu sticla de sticla de la Pepsi -Cola ( care a fost una din atractii).
Apoi a fost prapad...Bataia cu perne......inca ustura :))), Mara a picat victima colaterala.

Si tortul Homemade (multumim Buni) decorat cu M&M ....si ne-a placut tare .

AAA...nu a lipsit muzica si dansul :))


















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie