Temele scolarilor vs. internet

Pe vremea mea trebuia sa merg la biblioteca, sa-mi fac abonament si sa scormonesc titluri prin sertare pentru un referat cat de cat. O varianta superba de lucru dar consumatoare de timp. Iar azi suntem in secolul vitezei.
Orice doresti gasesti pe net.

La mate cand nu ma descurcam la probleme, ceream parerea la un copil mai mare cu min. 3 ani decat mine, de la mine dupa strada (caci eu credeam ca mai mare inseamna si mai destept; cu timpul mi-am dat seama cat de mult ma inselam.)
Apoi mergeam la tata, in cazurile extreme isi suna vreun coleg inginer si -mi dadea o solutie din care nu intelegeam nimic.
Deunazi m-am lovit de o problema la mate care m-a incuiat, am sunat o colega ... inginer; desi as fi putut sa o sun pe sor-mea ....dar se pare ca am preluat obiceiurile tatei.

Azi am gasit salvarea...caci eu sunt genul care se uita intai la raspunsurile de la finalul cartii.

Am gasit un site romanesc care te ajuta sa-ti faci temele; culmea iti si explica si nu doar la mate :)

De exemplu:

1+2+3+4+5.......+99 = 99 * 100 / 2 = 99 * 50 = 4950
1+3+6+9........+99 = Calculam numarul de termeni:
[(99 - 1) / 2] + 1 = (98 / 2) + 1 = 49 + 1 = 50


Asadar iti multumesc:   http://brainly.ro/ si va recomand (voua parintilor ...ca sa nu se prinda copilul ca nu stiti materie ...da stiu ca e o pacaleala....dar e constructiva ...zic eu)   http://brainly.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie