Cetatea Rasnov - Aventura de Duminica





Spre Cetatea Rasnov se poate urca cu un super lift contra unei sume de bani sau cu ,,trascaleta" sau 'titicarul" copiilor le-a placut tare denumirea . Noi nu suntem zgarciti ...doar economi....in plus orice la noi se inmulteste cu 4...iar drumul pe jos e de nepretuit.
Totusi urcusul nu e greu si nici lung..se poate urca si pe aleea dinspre Dinopark dar si pe langa lift din Strada Izvor...pe scari.








  



Din Cetate am admirat pesajele minunate. Am admirat camera in care Strajerul Cetatii isi etaleaza colectiile gratis. Am fost dezgustata de toate kitchurile si bazarul deschis in cetate de bisnitari.
Abia mi-am potolit copiii sa nu cumparam toate porcariile...dar tot m-au jecmanit...doua brataruse  a 10 lei bucata - una din ele s-a rupt in bucati si a umplut patul de bile....si doi magneti a 10 lei ....30 de lei dintr-un foc..apoi baraituri ...- vreau si eu coroana, sabie, etc.....si o alergaura mica dupa cateva pisici dragute.
Am inteles ca la 7 ani can am mers ultima data cetatea mi s-a parut doar niste pereti daramati...exact cuvintele pe care Mara le-a relatat bunicului la telefon.





 O Cetate extraordinara cu un iz istoric fermecator, ce fremata de sute de vizitatori romani si straini.


 Intr-una din camarutele daramate erau expuse cateva panouri turistice din vremuri comuniste.


Belvedere - UiTe mami aici am fost noi la mare!!
 -

 -Mami!, Ceausecu a fost presedintele Romaniei?
-Ups, nu -am spus asta niciodata?






 



 Daca vrei sa vedeti muntii, satele si imprejurimile prin telescopul din varful cetatii...luati-va cateva monede de 50 de bani la voi. Noi am avut doar doua monede....si a iesit cu scandal in familie  :)



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie