Lectii de la copiii mei

Tot timpul incerc sa-mi  invat odraslele sa fie organizate si sa-si implementeze automatisme precum spalatul pe dinti, dusul..sa-si puna farfuria in chiuveta dupa ce mananca, sa puna tacamuri la masa, sa-si duca hainele la spalat, sa-si pregateasca de seara hainele pentru a doua zi.
Nu reusesc sa le implementez pe toate si de multe ori apare ,,am uitat".....

Insa invat de la fete eu fara sa vreau si fara sa constietizez macar ..iar uneori chiar nu sunt atenta si nu invat asa cum ar trebui.

- sa imbratisez atunci cand imi vine si pe cine-mi vine fara sa ma gandesc de 3 ori inainte

- sa mananc ce vreau si cat vreau ..nu orice si nu tot din farfurie,,,eventual si din celelalte farfurii

- sa dansez daca la radio e o melodie care-mi place

- sa ignor firimiturile de pe masa, hainele necalcate, jucariile aruncate, 



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie