Pictura de Sambata-nr. 2

Dupa dactilo pictura cu maci,  am consumat si restul de acuarela varsata din tub... am un defect nu pot arunca chestii, nu pot arunca nimic din ceea ce a fost muncit (povestea banului muncit)... La final am expus operele la uscat pe usa de la intrare, ajutandu ne de cei doi magneti pictati de Mara si tati la gradi si pe care doamna ni i a daruit printre alte surprize de 8Martie.
La final ne_am rasfatat cu bomboanele cu care colegii m au rasfatat desi pe 8Martie am chiulit justificat si ci cerere de co de la serviciu.  Am facut o multime de lucruri frumoase in aceasta dimineata...a se puncta faptul ca am studiat dansul Macarena, Alex a citit si a facut doua exercitii la mate iar Mara a exersat la pian +3 puncte din fisa,, Vreau sa fou olimpic".  Dar zile ca asta sunt rare.







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie