O zi din viata noastra

- Hai treziti-va fetelor, trebuie sa mergem la scoala si apoi la gradi iar eu nu am voie sa intarzii la serviciu caci iar ma suna seful meu...
30 de minute de haos
- Mami nu-mi gasec caciula
- Mie nu-mi place rochita asta azi
- Mami, pune-mi pasta de dinti ca nu pot sa pun pe periuta asta.
- Eu vreau doua cozi impletite..
- Mami, eu vreau adisasii azi
- Dar ploua azi, trebuie sa-ti iei cizmele.
Victorie,  iesim pe usa....libertate
In urmatoarele cinsprezece minute de plimbare grabita spre gradi, ne oprim sa admiram un melc si o rama ce inoata in apa din sant. Apoi Mara ma opreste si-mi arata o gradina plina cu lalele ...ma chiorasc prin gard..sunt minunate; inainte sa intram in gradinita copilul imi arata narcisele inflorite in gradina saraca auui bloc.\
-Ce zi minunata imi spun; apoi imi dau seama ca iar am intarziat si am o revelatie ..e singura ora din zi pe care o petrec langa fetele mele..o ora plina de agitatie, dragoste, grija si frumos.
- Fug la serviciu, ne vedem diseara fetelor, cand eu fac mancare si o sa ma rog de voi sa nu va mai certati si sa va imbracati in pijamale.
-La revedere mami, te iubesc! se aude glasul de clopotel al uneia din fete.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie