Foisorul de Foc

Ana a fost intotdeauna fascinata de pompieri si meseria aceasta de super erou..asa ca fara sa vrem ..ocolind cozile si imbulzelile din Noaptea Muzeelor, am ajuns la Foisor...Vazandu-l Mara a spus: ,, Uite un far!" ; da...era un fel de far care supraveghea Bucurestiul...acum fiind o cladire normala..atunci in vremuri apuse fiind cea mai inalta cladire din Bucuresti.
Am urcat o multime de scari, eu personal ma asteptam la mai mult, copiiilor le-a placut; eu mi-as fi dorit sa putem sa privim Bucurestiul de acolo de sus...ne-am strecurat la un geam dar era semiopac din cauza prafului.
Am realizat cat de greu era sa fii pompieri acum 100 de ani, cand galeata era de lemn, costumul era de azbest si o multime de minunatii...este interesant de vazut...e un fel de isorie a acestei meserii minunate.
Cat am stat la coada, fetele s-au pozat cu masinile si casca de pompieri care impreuna cu o formatie minunata au facut asteptarea la coada foarte placuta.












Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie