Antifumat pentru mame


Daca pana acum mezina furniza perle haioase de ceva vreme a inceput sa-mi dea fault la gandire...si doare....doare al naibii de tare.

Deunazi  ne jucam cu papusile... mda...sunt bunica...si cand mezina ,,pleaca la serviciu" imi aduce mie papusa sa stau cu ea...caci de, trebuie hranita, schimbata si adormita cu o poveste (noroc ca -i pot citi din cartea mea) si nu e prea pretentioasa.
Intr-unul din momentele astea de joaca..caci am impresia ca generatia asta de copii incearca sa recupereze tot ce am pierdut noi si orice ar face ...vin sa se joace ba cu mami, ba cu tati.
Asadar intr-un moment d-asta ..usor adormita dupa o zi de munca...intru in joc..si pe cand ne jucam noi frumos, aud:

- Buni, stai tu cu asta mica putin ?!

-Bineinteles, mimez o voce vioaie

-Mami ( se adreseaza papusii - Luci o chema ultima oara :)))) mami, stai putin cuminte pana ma duc eu afara sa fumez o tigara.

F88k

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie