Midii, hamsii si alte nebunii

In Romania - Jupiter  - Neptun mi-au placut mai mult cele servite stradal decat cele vandute in restaurant la supra pret 100g







La Dalboka - au fost ok midiile , dar nu recomand nici sarmalele cu midii ( chestie de gust) nici orice cu mamaliski caci mamaliga e o pasta ...mai degraba. Locatia frumoasa, interesanta. Interesanti si pescarusii cersetori. Aaaa...si n-am avut nevoie de rezervare.

M-as intoarce doar pt hamsii.
















Terasa Laguna _ Topola, nu departe de Dalboka; intre Dalboka si Balcic, o terasa pe plaja .....doua defecte: 1. nu au hamsii (dar Zarganul e mai buuun) si al doilea nu mi-a placut salata bulgareasca ( chestie de gust)
Midii, peste, inghetata, desertul casei - bestial in ambele variante.
Se plateste card si leva, chelneri super amabili, loc destul de aglomerat, terasa era permanent plina, portiile mari, crispy cu fulgi de porumb - bestial.
Asadar as face un drum pana acolo doar pentru mancare. In ziua in care am mancat la Dalboca mi-a parut rau ca mi-am stricat foamea :)) si pe ceva mai multi bani.
Am mancat mai mult de pofta decat de foame.
M-as intoarce oricand.
Cu stupoare am realizat ca aici n-am facut decat 2-3 fotografii si nici una cu midiile sau vreun fel de mancare. Desi n-am asteptat niciodata mancarea prea mult timp si nici nu ne-am dus infometati se pare ca m-a furat cu totul peisajul..asa ca va trebui sa mergeti sa vedeti :)).. si stingeti cu Kamenita sau o carafa de vin . Cel mai mult am platit 150 ron - 4 persoane cu tot cu desert si vin.





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie